MAVİ UÇURTMA
Mişli geçmiş zamanlardan mı bahsediyorsun benden bahsederken.
Sen oralarda yapa yalnız kimsesiz ,sevgisiz ne yaparsın? Kaldırım taşları yalnız adımlanmaz ki ..
Yalnız çay içmenin bir zevki olmaz ki meleğim.
Ellerin ,boş .kafanı dayayacağın bir omuz olmadan, vitrinler soğuk gelir sana.
Sana çok yazdım! Ya yazdıklarımda ben çağırmadım.yada yazdıklarım eline geçmedi
Çocuklar gibi sevinirdin biliyorum eline geçse.
Hemen mavi uçurtmanı eline alırdın ,yüksek bir yere çıkar nefesin kesilene kadar ,uçurur ,sonrada özgür bırakırdın gök yüzüne. sanki bir şeyin karşılığını öder gibi.
Senin en çok sevdiğin şeydi,mavi uçurtman benden sonra. Sonrada sırt üstü yatar gök yüzünü seyrederdin.
Mavi uçurtmanı bırakırken niye bıraktın diye tam soracak olurdum.
En çok sevdiğim elimde derdin.
Yazdıklarım eline geçse yada
Ben çağırabilseydim.
Şimdi küçücük günler koskocaman yıllar gibi geliyor maziyi hatırlamaya kalkıyorum küçücük günler yetmiyor.
Eh işte böyle nisan yağmurum.
Düşünüyorum da en ayaz gecelerde bile ellerini tutunca sımsıcak olurdu, bedenim. Rahat durmazdım ellerimi sallardım da sen sallama ki elini daha rahat tutayım derdin.
Ne oldu böyle bize dün gece olmadığına göre bir şeyler olduğu belli
Ve sana yazmaya devam ediyorum.
Aman Allah ım oda ne!.......
Gök yüzünde bir şeyler var
Mavi bir uçurtma
YORUMLAR
''Düşünüyorum da en ayaz gecelerde bile ellerini tutunca sımsıcak olurdu, bedenim.''
Mavi Uçurtma...
Yazıyı görünce daha bir sahiplendim. Güzel bir gönül yazısıydı. Benim mavi kanatlı uçurtmam (şarkıdaki gibi) tellerde kaldı... Ondandır hala...
Utanırım, ağlayamam, yüreğim yanar...
Kutlarım kalemini.
Yazının değeri daha bir başka benim için.
sevgiler...
<mavi uçurtma>