- 1048 Okunma
- 3 Yorum
- 6 Beğeni
Vatan Sevgisi
Kimliksizdir vatan sevgisi.
Peki neden mi ?
Çanakkale Savaşından başlayarak, İnönü savaşları,Sakarya,Büyük Taruz ve 15 Tenmuz Demokrasi Destani hepsinin kendi içinda ayrı yönleri var ancak bir yönleriyle ortaktırlarki oda kimliksizlikleridir.
Çünkü ; Sağ, Sol,Alevisi, Sünnisi, Lazı,Kürdü ,Çerkezi... bir amaç etrafında toplamasıdır.
Farkkı düşüncelerimiz ve kültürel zenginliğimiz, bizi biz yapan yüz yıllardır İsalmın sancaktarlığını yapmamızın en temel nedenlerindedir,bizler ayrı dili konuşup,farklı ibadet hanelerde secdeye varsakta söz konusu vatan olduğunda beş parmak olsakta el olmayı biliriz.
Bu vesileye Çanakkaleden, 15 Temmuza edebiyete yürüyen şehitlerimize sonsuz minletlerimi sunuyor, Cenabı Allah’ tan yerlerini ve mekanlarının cennet olmasını niyaz ediyirum.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
YORUMLAR
Bu vesileye Çanakkaleden, 15 Temmuza edebiyete yürüyen şehitlerimize sonsuz minletlerimi sunuyor, Cenabı Allah’ tan yerlerini ve mekanlarının cennet olmasını niyaz ediyirum.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Yazınızın girişi ,gelişmesi Din ve ümmet temelinde finalinde ise ırkı ile öğünen fert niteliğinde.
Yazın ! duyğularınızı düşüncelerinizi yazın;Ancak yazdıklarınıza dikkat edin kendiniz ile çelişmeyin.
Bu arada son mısalarınızdaki duanıza canı gönülden amin diyorum.
Hayırlı geceler.