- 729 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
BAHAR 7
Mine´yle resim galerisinde tanışmışlardı. Mesleğinin yanı sıra Metin resimlere oldukça zaafı olan biriydi. Ne kadar ünlü ressam varsa çalışmalarını takip eder içlerinde enteresan bulduklarını satın alıp eşe dosta hediye etmeyi çok severdi.
Yine bir açık artırmada Kış Güneşi adlı tabloyu oldukça yüklü bir miktara satın almıştı. Tablo profesyonel fırça darbeleriyle nakış nakış işlenmiş renkler hangi açıdan bakarsanız oraya göre farklı bir tona bürünüyor, fakat tabloda en ufak bir bozulma meydana gelmiyordu. Üstelik renkler ışıkta çiğ bir şekilde parlamıyor loş ışık altında ise daha bir canlı duruyordu.
Metin resimden iyi anlıyordu. Bu sebepten ressam arkadaşları Metin den zaman zaman fikir alır, resimlerine eleştiri beklerlerdi.
Kış Güneş i tablosunu satın aldığında resmi santim santim incelemişti. Ressamın oldukça tecrübeli ve de yaşlı biri olduğunu düşünmüştü. Taki Mine´yle tanışana kadar.
Tesadüf eseri bir kokteylde tanıştırıldıklarında Metin neredeyse elindeki kadehi şaşkınlıktan az kalsın yere düşürecekti. Böyle olağan üstü resimler yapan bir bayanın bu kadar genç üstelik öyle güzeldi ki insanı etkileyen başını döndüren bir cazibesi olabileceğini doğrusu hiç düşünmemişti. Bir o kadar masum yüzü insanı mıknatıs gibi kendine çekiyordu. Metin Miney´e karşı şaşkınlık ve hayranlığını gizlemeyi lüzum görmemiş ona abartısız bir şekilde iltifatlarda bulunmuştu.. Mine gayet mütevazı haliyle tebessüm ederek teşekkür etmekle yetinmiş, konuşmamıştı. Mütevazı olduğu kadarda utangaçtı Mine.
Kompliman duymaya alışıktı ama Metin in söyledikleri onu daha çok utandırıp üstelik garip bir heyecana kapılmasına neden olmuş al al olan yüzünün yandığını hissetmişti. Mine bu durumdan mahcup olmuş, bir bahaneyle oradan uzaklaşıp diğer insanların arasına karışmıştı.
Metin Mine´den çok etkilenmiş onu daha yakından tanımak istiyordu. Mine´ nin Metin´de bıraktığı intiba yaşına rağmen hoppa bir kız olmadığı kolay kolay da özel buluşma kabul etmeyeceği idi. Metin Mine´yi ürkütüp kendinden kaçırmaya hiç niyeti yoktu.
Önce bir davet tertipleyecek Mine nin yavaş yavaş kendisini tanımasına olanak sağlayacaktı. Davetiyeyi resim galerisinden adrese ulaştırmaları için ricada bulunursam ilk kez gördüğü kadının peşine düşüp adres tespitine giren erkekler pozisyonuna düşmemiş olurum diye düşündü. Metin zaten her gördüğü güzel kadına kur yapan tiplerden değildi. Kırk yaşında olmasına rağmen daha aşkı hiç tatmamıştı. Etrafında bir sürü kadın vardı. Onunla birlikte olabilmek için can atıyorlardı. Metin bu tür yılışık ve basit davranan kadınlardan uzak duruyor aradaki mesafeyi her zaman koruyordu. Metinin ciddi bayan arkadaşları da vardı tabi ama onlar lada gittiği yemeklerde çoğunlukla iş ağırlıklı sohbetler yapıyordu. Şimdi durum farklıydı. Mine onu bilmediği bir duygu seline kaptırmıştı. Bu duygunun ne olduğunu henüz bilmiyordu.
DEVAMI VAR
RESIM : Fatma CICEK