- 848 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
.................
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
kadir korkmazoğlu
:)
teşekkür ederim , yaza bildiğim kadar anlatıyorum , içimden geldiği kadar.
sevgi ile.