Perşembe
kusursuz bir perşembe..
buz gibi bir hava..grip..baş ağrısı..ve dahası ve dahası..
tuhaf kararlar üstüne tuz biber..
Allahım sana geliyorum diye çığlık atmak istiyorum..
insanın başkasına yalan söylemesi kolayda kendi kendine yalan söylemesi biraz yorucu sanki..en azından o yalanı söyledikten sonra bi süre aynaya bakmamak lazım..hani kendinden utanman an meselesi..
meymenetsiz düşünceler geçiyor aklımdan..
bir gülüp bir ağlıyor bugün ruhum nedense..
biri bez bebeğimi yapıp iğnemi batırıyor arada diye düşünmüyor değilim hani..
başımı bir tülbentle sıkıp pembe ayıcıklı pijamalarımı giyip bir rulo kağıt havlu alıp yanıma yorganın altında kaybolasım var..
biraz ilgi biraz şevkat ve birazda yaprak sarma (limonlu ve acılı) istiyor canım..
hepsi bukadarcık..
YORUMLAR
:)
benimde canım patetes kızartması yanında , soğuk pepsi çekti sevkat aşk sevgi baska zamana kaldı .şimdi özgürlük iyi .bağımsızlık rüya.
Ayrık Otu
kadir korkmazoğlu
ama az yemek lazım kilo aldırıyor :) fit olmak lazım o sıfır beden hala modaymış :) ya
Teker teker gelin lan!, diyemiyorsun hayata. Kendine yalan söylemek ucuz, hele bir de inandırıcıysa miss. Farklı yazıyorsunuz, okuması epey keyifli.
Ayrık Otu
Zaten kendimize yalan söyleye söyleye uzman olduk. Yüksek lisans seviyesi yani.
Allayıp pullamadan bodoslama gibi yazıyorum sanki biraz.
Aman ha - de'ler ayrı. Onu belirtmeyi vazife edinirim kendime 😎
Teşekkür ederim ve bilhassa hayırlı perşembeler :)