- 404 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
.................................
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
kadir korkmazoğlu
ben paylaştıdğım her yazıda bir kurgu yapmıyorum , önceden hazırlamıyorum , birden aklıma geliyor satırlar pes pese o yüzden bende yazdıklarımı iki üç kere okuyorum :) özür dilerim kafanızı karıştırdığım için .
sevgi ile .
kadir korkmazoğlu
teşekkür ederim :) güzel açıklamışsınız. sevgi ile