Sevginin Renk Dili
Renklerin rüyalar ile birlikteliğine inanıyorum. Tüm güzel duyguların rüyalarda içimize yansıdığı, bu duyguları herkese anlatabilmek için o renkleri toplayıp onları çevremize dağıttığımız düşünüyorum.
Hayatın çok renkli yada çok kasvetli olma sebebi bu, nasıl uyanırsak onun renklerini odamıza, işimize, sokaklarımıza yayıyoruz. Bizi karşılayanlar ooo bugün çok rengarenksin yada iç karartıyorsun derler ya işte budur, akşam yatağımızın ardından alıp geldiklerimiz.
Biz iç karartan renkleri giyinip çıkmak yerine araya sıkışıp kalmış renkli halleri giyinip çıkmak isteriz çoğu zaman...
Nice rengarenk insanlar vardır ortamın kasvetli halini renklere boyayan, tıpkı bir ressamın karamsar tabloyu yağlı boya ile renklendirmesi gibi.
Gülen neşeli insanlar yada güldüren insanlar renk satıcısıdır. Onlardan çok renkli mutluluklar almak, onlar ile tanışmak isteriz.
Akşamları eve giderken yolda renkli ışıkları gözlerimize zihnimize hapsetmek isteriz. Rüyaların en karanlık kısmını aydınlatmak için, biliriz ki ertesi gün etrafımızı aydınlatacak renklerimiz olacak ve bizi çok seveceklerdir.
Sevginin renkleri hiç bitmez, renklerin olduğu yerde kelimelerde bitmez.
Renklerden bahsetmeyi ve renklerin en sıcağı turuncuyu seviyorum çünkü ben :)
Sevginin en güzel dili olan renkli rüyalarda kalmanızı temenni ediyorum.
/*/*/*/*/*/*/*/
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.