-de ayrı
Aman sende. Zaten herkes herşeyin ustası. Bilenler bilmeyenlerin kulağından tutup hendek atlatıyor. Bilmeyenler çokta fifi modunda.
Ne var ki canım. Biraz romantizm biraz iki ucu mavi değnek. Sırıttıysa biraz da. Değme keyfine.
Bit pazarına düşmüş dedi annem kelimenin kifayeti. Hıh dedim. Bi gül kurumuz eksikti.
Sahi aklıma gelmişken senin ip hangi cambazın boyun bağı güzellik. Aklım deyince yalnış anlama. Olduğu kadarı yani.
Develer tellal ikende bizim mahalleden geçmiyorlardı zaten. Bu yüzden ben geç öğreniyorum her şeyi. Öğrenmediklerimde halinden hoşnut olacak ki hiç alınganlık yapıp beynimi tekmelemiyor.
Bak şimdi kaç tane - de’yi bitişik yazdım kimbilir. Lütfen affet yüce ulumanita.
Gideyimde urgan asayım kömürlüğün damına. Ölesin felan tutarsa biz burdayız ailecenek.
Kalbiniz kadar temiz sayfayı karalamanın onuruyla boşaltıyoruz pisti.
Hoşçakalınız hüzünlü ponçikler.
YORUMLAR
mirim
mirim
Eğer bir kadın 'seni özledim' diyorsa, 'bende seni' denmez.
Çünkü 'de' ayrı yazılır, bir türlü öğrenemediniz.
Ah Muhsin Ünlü
:)
Yan yana sözcüğünün ayrı apayrı sözcüğünün bitişik yazıldığı bi dünyada çok ta şey etmemek gerek aslında:) ayrık otu da ayrı yazılıyor nasılsa
Karakoç Mona’ya beni çıkardığında anlamın bozulmuyorsa bundan böyle ayrı yazılalım der
Sevgiler
Ayrık Otu
Tesadüfen çözdüm konuyu. Yazının muhatabı tam bir arıza...
Ancak haklı olduğu yerler de var haksız olduğu yerler de...
Uyarıyı özelden yapmalıydı. Ben öyle yapıyorum genelde.
Tabi eğer kişiye gıcık değilsem :)
Bence iyi ya/da kötü amaçlı yorumlara daha nazik cevaplar vermeniz daha yerinde olur (kanımca). Ve yine, iyi ya/da kötü amaçlı yorumlardan faydalanmanızı tavsiye ederim; (naçizane)
(Gardımı aldım bekliyorum ) :)
Ayrık Otu
Burdaki durum biraz trajikomik bi hal almaya başladı. Yazıyı direk herşeyi çok bildiğini düşünüp kasım kasım küçük dağları ben yarattım edasıyla dolaşan arkadaşlara itafen yazdım. Güne gelmiş bir şiirin altına keşke - de yi ayrı yazsaydın. Keşke mış demeseydin. Keşke nokta koymasaydın. Bunlar beni yazmaktan soğutuyor zaten. Uymuyorum kurallara felanda. Bir sürü yazım yanlışı (üstüne basarak söylüyorum ki bile isteye) yapılmış bir yazıyı gel keyif alarak oku. Eleştirmeyiver abi. Bi tarafın eksilmez yani demi. Zaten en başta kendimi tiye almışım yazarken.
Neyse. Çok uzun yazmışım farkında olmadan. Böyle bi kavgaya çeyrek var ruh haline büründüm nedense 😶
Teşekkür ederim yorumdaki incelik için. Saygılar.
Sıradaki yanlış sevenler için gelsin diyelim.
Hüzün bitişik yazılır, bitişik okunur, ayrı yaşanır. Öyle kendini okuttu ki yazı, bitmeseydi dedirtti.
Güzeldi.
Nasıl beğendiysem artık yazıyı yorumu iki kez göndermişim:))
ikiodabisalon tarafından 7/3/2019 8:46:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrık Otu
Yazınızı eski bir öğretmen gözüyle değerlendirmek istedim.Bakalım neymiş haliniz?
Adam sen de olacaktı.Her şey bitişik değil ayrı yazılır.(Ki ilerde doğrusu var.)Bilmeyenler çokta olmamış;doğrusu bilmeyenler çok da olacaktı.Kim bilir de ayrı yazılır,bitişik değil.(Bak de,da ayrı gerekti işte.Diğer ayrı yazılanlar gibi.)Ailecenek sözünü hiç duymadım,ailecek olsa gerek.
Bir de şöyle olmalıydı:Hoşça kalınız,ayrı yani.
Dilerim "fazla" olmamıştır.Haydi hayırlısı...Yalnış da yanlış olmuş!
sabri ayçiçek tarafından 7/3/2019 12:42:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrık Otu
Ve keşke yazının anafikri hakkında en ufak bir fikriniz olsaydı.
Sağlıcakla.
Selamün aleyküm bacım :) o değnek mavi olmıyaydı iyiydi.
Neyse de hüznümüzü ponçikledin biraz olsun.
Sevgiler.
Ayrık Otu
Mevzu değnek zaten hocam renk konusunu çok şaapmamak lazım.
Teşekkürler.
Ayrık Otu
Dip not: yazarken leğen kemiğimi kullanmıyorum.
Teşekkürler Şirek.