- 953 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
Sevmek Sıradan Değil
Sevmek Sıradan Değil
Sevgi öyle basit sıradan bir kelime değil ki, birini seviyorum denmez öyle alelade herhangi bir söz gibi söylenmez ki, seviyorum dersin ruhun bedenden ayrılır sanki gökyüzüne çıkarır sevileni heyacandan.
Ondandır işte sevgi kelimesinin her ağza yakışmaması, sevdin mi canından aziz bileceksin sevdiğini, sevdin mi sadece kalbini değil ruhunu vereceksin, öyle bir seveceksin ki insanlara, acılara, dertlere meydan okuyarak.
Aç susuz Kalmış gibi seveceksin, ya sevgiden söz etmeyecek yada uğrunda ölmeyi seçeceksin, ölünür mü derseniz sevda için can tatlı aynı canı taşıyorsa iki insan tereddüt etmez ki canını da verir sormadan.
Sevmek var ya cancağızım başka bir şey inan ki, anlat mı diyorsun yok anlatamam, söz etmek bile nefesimi kesiyorken, anlatmak mı yok yok olmaz aklıma gelince mi hep orada duruyor gittiği yok ki, şikayet mi yok hayır hayır şikayet etmem edemem asla.
Serzenişim mutluluktan sevince mutlu oluyor insan, herkes sevsin ama sahiden, gerçekten, durmadan, yorulmadan, bıkmadan, bırakmadan sevmeli, sevmeli.
Çok sevmeli her insan.
N.T.......
YORUMLAR
Sevmek özgürlüğün en uç noktasıdır. Herhalde ''Seni Seviyorum'' kelimesinden daha fazla kullanılan bir başka kelime yoktur yeryüzünde. Bunu açalım biraz. Seni seviyorum çünkü sen beni gördüğün zaman göz bebeklerin büyüyor. Seni seviyorum çünkü sen de beni sevdiğini söylüyorsun. Seni seviyorum çünkü senin yanında kendimi güvende hissediyorum. Seni seviyorum çünkü bana sevgi dolu sözcükler söylüyorsun. Seni seviyorum çünkü sana dokunmak çok güzel. Seni seviyorum çünkü senden hiç bir kötülük görmediğim gibi, çoğu yerde beni şereflendirdin ve yücelttin. Seni seviyorum çünkü senin ile paylaştığım çok güzel şeyler var, başta hayatım...Yirminci yüzyılın, en büyük düşünürlerinden biri sayılan ruh bilimci Dr. Erich Fromm, ''Sevme Sanatı'' adlı kitabında özetle söyle demektedir.'' Maddeler dünyasında vermek, zengin olmak anlamına gelmektedir. Çok şeyi olan değil, çok veren zengindir. Bir şeyi yitirmekten korkan istifçi ne kadar çok şeyi olursa olsun, ruh bilim dilinde yoksul ve yoksun bir kişidir. Ancak kendinden bir şeyler verebilen kişi zengindir.'' Sevmenin ve sevilmenin tadına bir kere varmaya görsün insan. Dünya cennete döner sevenin de sevilenin gözünde... Kutlarım yürekten...
Nermin Tiryaki
Samimi bir inanç öncelikle, sevgili şairem.
Laf olsun diye değil ve çok çok sıra dışı.
Kanmak çok olası her seviyorum, diyene.
Ve kalp gözü, canım arkadaşım.
Sonuna kadar açık tutmalı kalp gözünü.
Kalp gözümle yazıyor ve yaşıyorum bu anlamda artık biliyorum kimin doğruyu söyleyip söylemediğini.
Kalbimdesin canım.
Tüm sevgimle gönül bahçene.
Nermin Tiryaki
Nermin hanım
o kadar hissederek anlatmışsınız ki
KALBİM çarpmaya başladı;))
harika...
saygılarımla
Nermin Tiryaki
Nermin Tiryaki
Sevmek var ya cancağızım başka bir şey inan ki, anlat mı diyorsun yok anlatamam, söz etmek bile nefesimi kesiyorken, anlatmak mı yok yok olmaz aklıma gelince mi hep orada duruyor gittiği yok ki, şikayet mi yok hayır hayır şikayet etmem edemem asla.
Serzenişim mutluluktan sevince mutlu oluyor insan, herkes sevsin ama sahiden, gerçekten, durmadan, yorulmadan, bıkmadan, bırakmadan sevmeli, sevmeli.
Çok sevmeli her insan.
İşte böyle sevmeli her seven kardeş can çok beğendim yazını süper olmuş yazı da çok daha başarılısın on puan benden sevgilerimle....
Nermin Tiryaki
tebrik ederim nermin kardesim evet sevmeli insan ama tek tarafli sevmek anlam ifade etmiyorki bir yerde birakiveriyor insan