- 389 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Felix
Ah Felix!
Vakitlerin en hazin saatlerinde içimde tüten ve hala kırsağımda kalan o iki kelimeyi bir araya getirememek ne kadar büyük bir acizlik. Değil mi Felix?
Mesafeleri tenzih ederek bir hayali gerçekle bütünleştirmek istedim çoğu zaman. El-alemi yok sayarak yürürlüğe giren o sarılmayı yaşayamamak ne büyük bir yoksunluk...
Çoğu vakit içimden geçirip aklımın ucuna koydum seni..
Sevdim orda ve orada sevişmek istedim seninle, bir dolunayın altında ikimizi saklayarak...
Ve çoğu vakit yasak bir rüzgarın en tenha esintilerinde gözlerine karşımak ne âlâ olurdu Felix!
Düşünmek Felix, sadece düşünmek tek taraflı bir tutku için ne kadar büyük bir eziyet...
Ölüyorum Felix bilmiyorsun ama seninle beraber yürümeycek olmak öldürüyor beni!
YORUMLAR
Bu Felix şu 36 bin metreden dünya ya atlayış yapan abi ise işin zor.
Hayır sevgili olsan bile
Aşkım yürüyelim dediğin de bırak yürümeyi hadi bi on bin metreden atlayalım diyebilir.
Bu bir küçük şaka yazı ise vermesi gereken o olamamak duygusunu gayet iyi verdi.
Elinize sağlık
asel_süreya
Felix: Balzac romanında asil, sevdiğine sadık olan bir muhteşem bir karakter..
Romanındaki o karakterden esinlenerek yazmak istedim ve biraz da kendimi katarak...
Hayali bir aşk yaşıyorum Felix' le. Bu beni mutlu ediyor...
Tekrar yorum için teşekkürler memnun oldum...
asel_süreya
Felix: Balzac romanında asil, sevdiğine sadık olan bir muhteşem bir karakter..
Romanındaki o karakterden esinlenerek yazmak istedim ve biraz da kendimi katarak...
Hayali bir aşk yaşıyorum Felix' le. Bu beni mutlu ediyor...
Tekrar yorum için teşekkürler memnun oldum...