SEVGİLLER GÜNÜ GELİYOMUŞ BANA NE
YOKSUN YİNE YANIMDA İÇİMDE TUHAF BİR EFKAR VAR HA AĞLADIM HA AĞLIYCAM..
SEVMEK KAVUSAMAMAK MI YOKSA SADECE KAVUSTUGUNU SANMAK MI?..YANLIZIM YİNE..AMA ETRAFIMDA KİMSE OLMADIGINDAN DEGİL SIRF SEN YOKSUN DİYE..OMUZUNA YASLANMAYI BİLE ÖYLE COK ÖZLEDM Kİ BİR BİLSEN.
BİLGİSAYARMA ATTIĞIM RESMİNİ MASAÜSTÜNE AKTARDIM ORADAN OMUZUNA YASLANIYORUM SANA OLAN ÖZLEMİMİ ÖYLE GİDERMEYE ÇALIŞIYORUM .
VARLIĞINDA YOKLUGUNU YAŞIYORUM DERDİMİ SATIRLARA DÖKÜYORUM UZAKDASIN ŞİMDİ..
SENİNLEYKEN GİTTİĞİMZ YERLERE ŞİMDİ YANLIZ GİDYRM VE HEP SEN VARMISCASINA 2 KİŞİLİK CAY SÖYLYRM SENDEN GAYRISINI GÖRMÜYOR GÖZÜM GÖRMÜYOR İŞTE..
KOZASINDAN YENİ ÇIKMIS TIRTIL GİBİYDM SENİ TANIMADAN ÖNCE YANİ O KADAR İNSANLARA GÜVENSİZDİM SENİN SAYENDE KELEBEK OLDUM VE SENİN GÖNLÜNE KONDUM..
İŞTE O GÜN BUGUNDR DE SANA SEVDALIYIM..
ÖDÜM KOPARDI SENİ KAYBETMEKDEN ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR BEKLERDİM YETER Kİ GÖNLÜNE KONAN BU KELEBEĞİ BIRAKMASAYDIN ..
BİLİRİSN KELEBEĞİN ÖMRÜ KISADIR..
HERŞEYİM VAR HAYATTA BİR İNSANI MUTLU EDECEK AMA SEN YOKSUN YA, İÇİMDE ÖYLE BİR BOŞLUK GÖNLÜMDE ÖYLESİNE BÜYÜK VE KAPANMAZ BİR YARASIN Kİ ANLATAMAM.HER GECE BAŞIMI YASTIGIMA KOYDUĞUMDA HER EZAN VAKTİNDE SENİ KAYBETMEMEK İÇİM DUALAR EDERDM .ŞİMDİKİ GİBİ.
İNANMAZSN RAMAZANDA BİLE SENLE BİR ÖMÜR BOYU BİRLİKDE OLALIM VE HİÇ AYRILMAYALIM DİYE DUA EDERK ORUCUMU ACARDIM.
SÖYLE KAÇ KİŞİYE NASİP OLUR HAYATTA BU KADAR SEVİLMEK..BAYRAM OLUR BOYNU BÜKÜK KALIRIM HERKES SEVDİĞİ İLE BAYRAM YAPARKEN BEN SENDEN KALMA YASANMIŞLKLARLA YETİNEREK VE SENİNLE GECMESİNİ İSTEDİĞİM BAYRAMLARI HAYAL EDEREK KAÇ BAYRAM GECİRDM BİLİR MİSİN? SENİ TANIDIM TANIYALI..
YAKINDA SEVGİLİLER GÜNÜYMÜŞ BANANE SEN YOKSUN Kİ..
BEN YİNE MUTLU SEVGİLİLERE BAKARAK İÇ GECİRİCEM HERZAMANKİ GİBİ..
ASLINDA BİLİYORMUSUN BEKLEMEK DEGİL DE ÖZLEMEK VE HATTA KAVUŞAMAYACAĞINI BİLMEK COK DOKUNUYOR BANA.
BİR DE KARSINDAKİ İNSANIN SENİ ANLAMAMASI YOK MU??..
SENLE BİR ÖMÜR BİRLKDE OLABİLECEGMZİ BİLSEM BANA ŞİMDİ GEL DESEN HANİ ŞU BULMAK İÇİN COK UGRASTGM İŞİM VAR YA İNAN ONU BİLE BİR CIRPIDA BIRAKIRDIM VE SENİNLE DÜNYANIN ÖBÜR UCUNA BİLE GELİRDİM.. BEN SENİNLE VARIM SENSİZ YARIMIM.
HATIRLARMISIN BİRLKDEYKEN SANA NASIL BAKARDIM İÇİM TİTRERDİ İÇİM.İLK KEZ BİRİNİ BÖYLESİNE COK SEVMİŞTİM SENİ KAYBETMEK KABUSUMDU İTİRAF EDYRM O YÜZDEN COK KISKANIRDM SENİ..
SENSİZ GECEN VE GECECEK BAYRAMLARI DA SEVGİLİLER GÜNÜNÜ DE İSTEMİYORUM ARTIK.. CÜNKÜ BEN SENİ HALA COK SEVİYORUM HEM DE COKKKKKKK DAN DA COKKKK...
SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN İYİKİ VARSIN DÖRT MEVİSİMİM ,YEDİ İKLİMİM KISACASI HER ŞEYİM.....ŞUNU UNUTMA
BU KALP SENİ HEP SEVDİ DAİMA SEVECEK VE ASLA DA SEVMEKDEN VAZGECMEYECEK.....