Bekir Sağlamer'e destek
Kendi dilinden ;
İlahiyat Mezunu,
Kelam Ana Bilim Dalında Master,
Türkiyede Güzel Kur’an Okuma Derecesi-4.’lüğü
Ezanı Güzel Okuma 1.’liği.
Kendi bu şekilde tanıtıyor kısaca.
İslamcıların Acıklı Çırpınışları: www.youtube.com/watch?v=AbMSOrOzdck
İslamcılar Kuran Ayetlerinin Anlamını Nasıl Değiştiriyor ? www.youtube.com/watch?v=kcNjijve4Ig
Kur’an’daki Allah ölmüştür !!! www.youtube.com/watch?v=JZ2qjgBWG2w
kuranı kerim hakkında BİLİNMEYEN GERÇEKLER !!! www.youtube.com/watch?v=a7yDvUzLay8
gibi videoları da izlemnizi öneriyorum, toplam da 3-4 saat sürer, vaktiniz oldukça dinlemenizi isterim..
Yiğit bir delikanlı, İslam’ın Gerçek Yüzünü görmüş ve İslam’ın Vahşetlerini idrak etmiş.
En kötüsü de nedir, biliyor musunuz? Bu kardeşimiz ülkemizde yaşıyor.
Umarım Devletimiz, bu genç ve aydınlanmış arkadaşımızı işidçilere ve onun siyasi uzantılarına kurban ettirmez.
Çünkü İslam, bize anlatıldığı gibi değil arkadaşlar.
Gerçek İslamın Özeti;
Aynı etebur bitkiler gibi, güzel kokular yayıyorlar, rengarek yapraklarıyla böcekleri kendine çekiyorlar, sonra kuvvetli yapıştırıcı ile böcekleri hapsediyorar misali en sonunda yiyorlar, öldürüyorlar.
Sinek Kapan,Sarracenia,Drosera,Pinguicula,Nepenthes,Cephalotus,Heliamphora vb adlara sahip bitkilerin karakterleri gibi hareket ediyorlar..
Afedersiniz vereceğim örnek sizi umarım utandırmaz..
Çocuklarımızı alırlar, kuran öğretme adına ne kadar güzel ve insani konu varsa çocuklarımızın kafasını doldururlar, barıştan, doğruluktan, dürüstlükten, helal lokmadan bahsederek güzelce yoğururlar.. Buna da kimse karşı çıkamaz değil mi? Hangimiz bu akıl yıkama kurum ve kuruluşlarında diz kırmadık ki..
Ancak sonra o çocuklardan bir canavar meydana getirirler.. Canavar olmak istemeyen saf müslümanlar da mürted, kafir, siyonist yanlısı, münafık vb aklınıza dinen ne kadar kötü tanımlama varsa yapılarak ilan ederler.
Mesela, işin ciddiyeti babında Dar’ul Harp meselesini araştırın..
Ülkemizde yapılan bu..
Bunların peşine takılanların yalan söylemesi caiz, rüşvet alması caiz, torpil yapması caiz, adaleti ve hukuğu eğip bükmesi caiz vb ...
Yani güvende değiliz,
Gerçekten din araştırmasına yöneldiğinizde, Kuran incelemesine girdiğinizde karşımıza çıkacak soru şu:
Ben 40-50-60 yıl müslüamandım şimdi bu tuzaktan nasıl kurtulacağım? olacaktır.
Zor bir süreçtir, aile, komşu, sosyal ve kültürel çevrenizle büyük sorunlar yaşayacaksınız..
Daha ileri boyutunda ailenizle aranız bozulmaya çalışır, nikahınız düşmüş sayılır vb vb vb..
Şu an ülkemizde bir korku imparatorluğu kuruldu..
Lakin yanlışın neresinden dönülse kârdır..
İşin gerçeği şu: bizi 1000 yıldır, 1500 yıldır İslam ile aldattılar, kendilerine asker yaptılar, bir tampon bölge oluşturdular coğrafi olarak gibi...
Din ihracıyla ekonomilerini güçlendiren Araplar gayet akıllı.
Sadece hac olarak bilinen ibadeti düşünün..
Müslümanım diyorsan ve mali gücün yerindeyse hayatında bir defa kutsal saydıkları yerlere gidip sömürülmen farzdır.
Gençlerimiz aydınlandıkça saldırılarının şiddeti, suçlamalarının şiddeti artacak..
Psikolojjik, sosyolojik vb olarak korku yayarak, insanların ekmeğini işini elinden alarak, insanları yokluğa mahkum ederek ve tek çıkış yolunun da kendilerine tabii yani köle olmanın yolunu göstererek yollarına devam edebilecekleri kadar edecekler..
İnsani değerlerin, medeniyet meselesi ve savunması çok çetin olacak..
Milletimiz uyansın.
Söylenecek her türlü kötü söz sahibine aittir.
Eleştiri de başımın üstündedir..
Saygılarımla..
YORUMLAR
Bir toplumda düşüncelerinden dolayı
hala öldürülme veya kısıtlanma korkusu ve de endişesi varsa
o toplum asla ilerleyemez,
saygımla
Yinsani
saygıyla...
Ekrem bey,
Bu millet Atatürk'le birlikte varoldu. Kimliği ve değerleri yükseldi.
Ne zamanki Atatürk'ün elini bıraktık. Işte o zaman emperyalist güçlerin oyuncağı olduk.
Din adına kendilerini ucuz çıkarlar ve hesaplar adına emperyalistlere kukla olanlara cehennem müjdelenmistir.
Bunlar cemaat, ekol,dergah, topluluk vs. adındaki tarikatlardir. ( Saidi tarikatı, Feto tarikatı, Menzil tarikatı, Ismail ağa tarikatı, Suleymanci tarikatı vs. Ki bunlar uygun ortamda terör örgütüne çok çabuk dönüşme özelliğini de taşırlar.) Ruhbanlik elde ederek hele maddî iktidarda kendi paralellerine geldiğinde tehlike daha da büyümektedir. Bunlar en büyük zararı İslam'a vermek için kurulmuslardir. Bakın İslâm nasıl güncellendi şehitlik fetvası bile yeni güncellemeye göre yapılıyor.
Selamlar
Yinsani
Bu millet atatürk ile birlikte varolmadı ancak son yüzyılda çağı okuyup çağın ilerisinde kalabilen ender bir liderdi, cumhuriyet bir şekilde bizi bugünlere taşıdı.. bize nasip oldu son yy.da, şükür edecek bir yer varsa veya kaldıysa şükürler olsun..
tek isteğim arap işgalinden milletimizin geleceğinin kurtarılması..fikren ruhen kurtulmalıyız ama nasıl??? çok zor..
dinler, canavar yaratma konusunda bir numara. geç oldu ancak temiz bir şekilde anladığım için memnunum..din out, medeniyet in.:)
sadece islam değil dinler girdiği kabın şeklini alıyor gibi..
bir bütün olarak değerlendirilemiyor, bütününe bakarsak da ne ararsan var canavar üretme babında..
saygılarımla