- 663 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
İnsan aslında en çok kendiyle kavgalı, kendiyle anlaşamıyor. İçimizde, o kadar çok kapısı ve o kapıların o kadar çok anahtarı var ki; ya kapı anahtara uymuyor ya da anahtar kapıya...