- 996 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Doğru ve dürüst yaşamak yıldızlaşmaktır.
Doğru ve dürüst yaşamak yıldızlaşmaktır.
Biz millet olarak ümmet olup, Araplaşacak mıyız?
Ya yoksa vatandaş olup, cumhuriyetin etrafında toplanıp, kucaklaşacak mıyız?
Ya yoksa ne Şam’ın şekeri, ne Arap’ın yüzü deyip, demokrasimizi güçlendirip, dinimizi doğru algılayıp, doğru yaşarken, Müslümanlığımızla övünüp, Türklüğümüzle gurur duyup, ay yıldızlı, al bayrağın altında toplanıp, şerefimizle yaşayıp, şerefimizle ölecek miyiz?
Ya bunlarda yoksa o zaman biz nasıl yaşayıp, nasıl yıldızlaşıp öleceğiz.
Kavga ve dövüşümüzün en büyük sebebini ve ana başlığını kazandığımız halde bizim millet olarak hak, hukuk ve adalete uygun bir şekilde bölüşemememizden kaynaklanmakta olduğunu ve bununda eğitimle daha kolay giderileceğini düşünmekteyim.
Her işte olduğu gibi, bu işte de başarılı olmak için kararlı olmak, büyük bir inançla işe sahip çıkıp, işi yapmaya başlamak gerekir. İşe başlamak, işi paylaşmaktan kolaydır.
Bu başarıya ulaşmanın bir yolu da bölüşüp paylaşmaktan geçer. İnsanın kendi işini takip etmesi, kazancını artırır. Kazancın ve başarının artması hayatı kolaylaştırır. Yaşamı yıldızlaştırır.
Üretimi artırıp, doğru ve dürüst yaşamak, yıldızlaşmaktır.
17.06.2019
Cahit KARAÇ
YORUMLAR
Güzel bir yazı.. Öncelikle dini susitimalleri ortadan kaldırmalıyız.. Hatta bana kalırsa artık yalan ve uydurma olduğu gittikçe anlaşılan dinleri yavaş yavaş devlet politikası olarak millet yaşamımızdan çıkarmalıyız..
Dürüst ve herkese eşit uygulanan anayasa çercevesinde yıldızlaşabiliriz..
saygılarımla..