- 859 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Duamız
-Ey yüceler yücesi ALLAH’ım...
Gözümün ışığını, beynimin dimağını ve vücudumun tüm organlarda ki kuvvetini kudretinle aciz hallere düşürme....
-Bakışım ibadet, sükûtum tefekkürle halk içinde senle bir eyle.
Göz açıp kapayıncaya kadar beni nefsin ve iblisin eline bırakma ya Rabbi...
Ya İlahi...
-Aldığımız, her türlü nimetlerinde ki nasibimizi helalinden bol; ancak rızkımız kısıp bizleri zora koyup daraltma...
-İçtiğimiz, en mübarek Su dünyada ‘Zemzem’, öbür dünyada ‘havuzu Kevser’ olsun.
-Mihnet kapımız, sen var iken namertlerin kapısına muhtaç etme ya Rabbi...
-Sermayemiz, iki dünyamız için Kur’an ve Sünnet yolunda güzel ahlak ve takvaca makbul amel ile ahiretin durağı olan bu dünyadan, huzuru ilahiye varınca ‘nurlu beratımız’ olsun.
-Aklımızı, ilim sofrasından yoksun, inancımızı imansız, kalbimizi ferasetsiz bırakıp dünya ve ahirette yüzümüzü karatma...
-İnşe’ALLAH... Şaşmadan bu dünyada kapısında ‘Hakkın doğru yolu İslam ile öbür dünyada kolay geçtiğimiz ’Sırat’ olsun.
Ya Rabbi...
-Dostlarımız, bu dünyada ‘Hak dostları, öbür dünyada ‘Peygamberler, Şehitler ordusu’ olsun.
-Başarımız, mukaddes davanın vefakar yılmaz neferi,
-Şöhretimiz, rızayı ilahi yolda hayırla yad edilen eserleri olsun.
-Ya Rabbbi...
-Vefamız, senin rızan dahilinde, Ana, Baba, hocamız,Ümmeti Muhammed ve beşerin temel hak ve hukuku bizde varis olana hadim eyle.
-Yoldaşımız, ALLAH ve Resulü aşkına yaratılana hizmet eden mücahit olsun.
-Ziyarette nazargahımız, Beytullah, Ravza-i Mutahhara, Mina, Arafat, Müzdelife, Uhud gibi mübarek Hac beldeleri ve öbür dünyada ki mekanımız, Cennetinde Cemalullah olsun.
-Korkumuz, sevginden mahrum, gazabından lanete uğrayıp Cehennem ehli olmamaktır, ALLAH ’ım...
-Ümidimiz, geçici dünyalık metalar değil; senin buyurduğun dosdoğru yolda sana kavuşmaktır.
-Hayatta yastığım seccade, uykum Namaz ve her nefeste ki son soluğum zikirle tükensin.
-ALLAH’ım... Şu imtihan dünyamızda sabrımızı, geniş rahmetinle hatalarımızda ki günahları yeni doğmuş günahsız Sübyan gibi, bizleri Kul hakkından muaf tertemiz karşına çıkmayı nasip eyleyip bağışla...
-ALLAH’ım, kendine kul, Habibin aleyhiselam’ a salih güzel bir ümmet olmaktan bizi bir an bile ayırma; öyle ki bir gün bende sonun da öleceğime bütün kalbimle inanıyorum ve imanla, Kur’an’ la ömrümün son anı dolunca Kelime’i Şehadetle Azrail’i karşıma güler yüzle çıkar ya Rabbi...
AMİN...
(A.Suyak)
YORUMLAR
ALLAH tüm dualarınızı kabul ve makbul eylesin inşaallah..Allah hak yolda olan tevhid inancıyla kendine teslim olan kullarını hak yoldan ayırmasın..Allah a kul olan kullarına iki büklüm eğilmeyenleri sevsin sevdiği Habibine evliyalarına veli kullarına sevdiği kullarına sevdirsin dualarına mazhar eylesin...Allah habibine ve kendisine yakın eylesin Allah razı olsun güzeldi yazının konusu..Allah hak yolda olan Kuranı Kerim i rehber edinen Habibininin ümmetim dediklerinden eylesin..Kelime i tevhide inanan kullarına son nefeste de kelimei şehadeti söyleyen salih amelle bakiye göçenlerden eylesin inşaallah..Allah a emanet olun Selam ve dua ile.