- 367 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AHDİ VEFA
AHDİ VEFA
Dedem bizim köyün imamıydı. Hiç unutmuyorum kandillerde duayı şöyle bitiriyordu:
“Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ve silah arkdaşlarının ruhları şad olsun.
Yüce Allah milletimiz arasında ve bütün insanlık aleminde Mustafa Kemal sevgisinin daha da artmasını nasip eylesin.
Yarabbi Cumhuryetimizi payidar eyle,
Yarabbi Cumhuriyetimizi payidar eyle,
Yarabbi Cumhuryetimizi payidar eyle!”
Son yıllarda artık camilerde Büyük Atamıza dua etmek şöyle dursun, dua edeni diyanet tarafından soruşturmaya tabi tutuyorlar. İkaz ediyorlar. “Atatürk’ün adını telefuz etmeyin onun yerine devlet büyükleri deyin geçin” deniyor.
Bre gafil Atatürk olmasaydı sen bu camilerde olabilecek miydin?
Bu bayrak dalgalanacak mıydı?
O diyaneti kurup” din adamları sokaktan kurtulsun memur statüsünde olsun” diyerek onları dilenci olmaktan kurtarmadı mı?
Peygamber Efendimiz (SAV) bir rivayette şöyle buyurur: "Ahdine vefası olmayanın imanı da (dini de) olamaz."
Birde ” Keşke Yunan galip gelseydi” diyen. Aklını, izanını, imanını kaybetmiş birine yakınlık duymak nasıl izah edilebilir?
Diyanet “yolsuzluk hırsızlık değildir” diyen birinden fetva alabilir mi?
Peygamber Efendimizi (SAV) yok sayan, ona olmadık iftiralarda bulunan Fetönün kitaplarını basıp yayınlamadı mı?
Diyaneti İslam’a uymaya davet ediyorum.
Ahdi vefaya davet ediyorum…
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.