- 774 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DİN İSTİSMARI VE DİN DÜŞMANLIĞI
DİN İSTİSMARI VE DİN DÜŞMANLIĞI
Din’de ticaret yapmak helaldir ama Din’le ticaret yapmak münafıklıktır,
Dinde arkadaşlık helaldir ama dindar görünüp arkadaşını satmak münafıklıktır,
Dinde Cihad helaldir ama dini kullanarak zulüm etmek maksadıyla savaşmak münafıklıktır,
Din adına dinsizlik edip ve her türlü pisliğine kılıf olarak kullananlar cehennemin en alt katında yanacaklardır orası kesin Bu İnsanlar ne zaman uyanacaklardır ben onun derdindeyim,
Bu işin görünemeyen tarafı yada görünüp ses çıkartılamayan tarafı diyelim bide Söz konusu İslam olduğunda muhakkak muhalefet yapma çabası içerisinde olan diğer taraf varki diğerlerinden kızıp bunları sempatik göstermek en az din istismarcılarına tanınan hoşgörü kadar tehlikelidir....
İslamın referansı ne bir siyasetçi ne bir hacı ne bir hoca ne bir şeyh olabilir,
İslamın referansı KU’RAN-İ KERİM ve HADİS-İ ŞERİF’tir.
Bir insanın doğru yolu bulmasına yeter bu kaynaklar,,
Allah kalbimin içini biliyor deyip ibadetlerden yüz çevirmek samimiyetle bağdaşmaz.
Kalbi temiz olup ibadet yapan insanları zan altında bırakmak doğru ve adil bir yaklaşım değildir.
İlk emri oku olan,Anne ve Babaya öf bile deme diyen,İlmi olup uygulamayanı merkebe benzeten,Yalanı,Hırsızlığı,Zinayı,Faizi,İçkiyi,Zulmü Yasaklayan,Çalışmayı ibadet olarak gören,Yardımlaşmayı teşvik eden bu İslam’ı;şarlatanları referans alarak karalamak iyi niyetli bir yaklaşım değildir.
Bir yerleri razı etmek yerine Allahı razı etmek için çaba harcamak en doğru olandır,
İslam,insanların meşru hiç bir özgürlüğünü kısıtlamaz,kısıtlıyorsa muhakkak insanlara faydası olacağı içindir..
İçki içen biri,çocuğunun içki içmesini istemez,Zina eden bir baba çocuğunu o yolda görmek istemez,Yalan söyleyen biri yalan duymak istemez,İyi bir şey olsaydı hiç şüphe yokki bunları yapanlar evlatlarınında aynısını yapmasında bir sakınca görmeyip teşvik edecekleri şüphe götürmez bir gerçek olacaktı....
İslam bir güneştir,kör kalmayalım,
Gösteriş için dindar olmayalım,
Sözlere dikkat!alaya almayalım.
Din elden giderse halimiz nice olur.....
Mustafa YILDIZTEKİN
YORUMLAR
İslam dinine bağlı olanlar tevhid inancıyla inananlar Hak yoldan ayrılmasalar Kuran ı Hadisleri peygamberimiz s.a.v. ne güzel rehberdi.Yaşayışı hak yolda olanlar kula kul olmazlar..Sorun Allah a kulluk ederken mal mülk geçici emanet olanlara kullara iki büklüm olup kula kul olup kulları nesneleri putlaştıranlar var...Herkes okumalı bilinçli olmalı çocuklar yazı yazılmamış kağıt kar gibi aklar doğduklarında..Aile şunu yapma dese kendisi etse çocuk anne baba yakınları taklitle öğrenir..Kendi yapmadıkları çocukta da etrafta da etki etmez..Sonra isyan edilir çocuklar asi..Haramla beslenmişse o sabi haram helal ne bilmiyorsa Yemin eder binkere bozar ardından..Ufakken yemin edenleri asla yalan söylemez sanırdım sebebpse yalanla iman kalpte bir arada duramaz birisi kalbe yerleşince diğerini gölgeler ..Allah Hak yoldan tevhid inancından edeple huyu asla kimseyi incitmeyen Allah ın sevdiği razı olduğu kullardan eylesin beni ve neslimi..Güzel bir yazıydı..İnanın Kuran da istenilen gibi olsaydı inananlar asla kimse zulüm edemezdi müminlere..Bakın islam devletleri zulüm altında..Allah tez vakitte uyandırsın gafletten..Bazan atalar hata eder gelecek olan nesli cezalandırılır bu şefkat tokadı..Kimsenin yaptığı iyilik karşılıksız kötülükte cezasız kalmaz..ALLAH BÜYÜK.Allah ın selam ve rahmeti efendimiz hz Muhammed ve ashabının ehlibeytinin islam alimlerinin islama inanan asla kula kul olmayanların üzerine olsun..Bayramınız şimdiden mübarek olsun..Selam ve dua ile.