- 771 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EKONOMİK KERİZ
Ekonomik keriz
Bütün ülkeler,şehirler,ilçeler,köyler,haneler ekonomik kriz yaşayabilirler,bu hayatın akışı içinde normal karşılanabilir çoğu zaman,,,,
Normal olmayan;Ekonomiden yeriz’lerin bitmediği ve buna ekonomik kerizlerin ise ses etmediğidir....
Ekonomi iyi gitmediği zaman alım gücü azalır,ah’ım gücü artar,,,
Peki kötü gittiğini kabullenmediğiniz bir gidişatı iyileştirme şansı varmıdır?
İşleri kötü duruma getiren birinin,iyileştirme şansı varmıdır?
Gelişmiş toplumlarda;ehil olmayanın iş başına getirilme şansı varmıdır?
Peki bu halk desteğini çektiğinde birinin tepede kalma şansı varmıdır?
Peki halk,gözünü açmadan gerçeği görme şansı varmıdır?
Devletin malı deniz olmadığı gibi yemeyenler de keriz değildir....
Ama yiyenlere ses çıkarmamak kerizlik sınıfına girermi takdir sizin.....
Biz yeriz diyenler şunu unutmasınlar ki;keriz olarak gördükleriniz bir bakmışsınız gözünü açmış olacak ve o zaman ne yiyeceğinize siz değil onlar karar verecektir....
Hortumlar kesilecek ve bu halk rahat edecekti,soruyorum;Hortumlarmı kesilmedi yoksa bu halkın rahat etmesi gerçekten vuslata mı kalmış.....
Ekonomik kerizler,ekonomik krizleri geç fark ederler,sıfırı tükettikleri zaman dank eder ve artık bileğini tank eder.....
Bence ekonomiden yerizler,bir şeyden gerçekten habersizler,,,
Kabullenseler belkide hiç olmayacak bu ekonomik krizler....
Şu ülkede insanca yaşamak hepimizin ortak gayesi olmalı,iş ehlinde olmalı,Herkesin evinde aş’ı kaynamalı,parmak kanadığında baş’ta yanmalı,Vatandaş önemsendiğine inanmalı,Parayla değil hakla işler yürümeli,,,,
Lafta değil gerçekten Memleket büyümeli.......
Mustafa YILDIZTEKİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.