ALLAH AŞKI!
ALLAH AŞKI
Aşkına âşık olan dermanı neyler
Maşuka âşık olan fermanı neyler
Neylerse mevlam kuluna hayır eyler
Niyet hayırsa akibeti hayreyler..
Nigâr Bedirhan
İslam Aleminin,
ALLAH A İNANAN KULA KUL OLMAYAN TEVHİD İNANCIYLA HAK YOLDAN AYRILMAYAN TÜM İNANANLARIN
CÜMLETEN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN ALLAH İBADET VE DUALARIMIZI KABUL EYLESİN İNŞAALLAH.SELAM VE DUA İLE..
ALLAH IM BENİ KENDİNDEN BAŞKASINA MUHTAÇ ETME AMİN. ‘’VE MEN MÜ MİN BİLLAHİ YEHDİ KALBE İBADET EL ABDİ NURİ KALBE’’
Ne dedi?
ALLAH IM BENİ KENDİNDEN BAŞKASINA MUHTAÇ ETME AMİN. ‘’VE MEN MÜ MİN BİLLAHİ YEHDİ KALBE İBADET EL ABDİ NURİ KALBE’’Nigar Bedirhan
Kalbinde ALLAH korkusu iman tevhid inancı olmayan acizliğini bilmeyen kula kul olanlardan sen ırak eyle beni Rabbim Nigar Bedirhan
Sözüne sadık olmayan, vefaya sadakate riyayla karşılık verene yazıklar olsun nb
Ve hüve ala külli şey’in Kadîr (Allah her şeye kadirdir)
Allahtan en güzel hediye KuranRuhum sana hasret kîblemsin Kâbe, Ravza da gül yüzlü eşsiz hitâbe, Zikrimsin rüyama bir girsen canım. Nigâr Bedirhan
Allah ın selam ve rahmeti inananların üzerine olsun..
Gün gelir ağladığınız şeyler için akıttığınız gözyaşlarına acırsınız,Gün gelir güldüklerinize ağlarsınız.Zamansa dönmez geri...Sevdiklerinizden nefret eder nefret ettiklerinizi seversiniz...Kalpler değişkendir.İnsanlar affettikçe dost sandığı yalancılar en acıyan yanlarından acıtırlar insanları.Allah tan başkasına asla güvenmemeyi öğretti hayat bana N Bedirhan
Unutmayin..! Yaktığınız CAN kadar canınız yanacak ve üzdüğünüz kadar üzüleceksiniz..! Hz.Muhammed (s.a.v)
ALLAH vardır tektir yaratandır yaratılmamıştır. Mülkiyetin tek mutlak sahibi ALLAHTIR. ALLAH IM beni kendinden başkasına muhtaç eyleme. Sığındığım güvendiğim tek sensin Rabbim... Rahman ve merhameti olan affedensin RABBİM.
ALLAH IM hak yolundan ayırma sev sevdiklerine sevdirt kendine ve habibine yakın eyle.
ALLAH VARDIR TEKTİR YARATANDIR YARATILMAMIŞTIR.MÜLKİYETİN TEK VE MUTLAK SAHİBİ ALLAHTIR ,ALLAH IM BENİ KENDİNDEN BAŞKASINA MUHTAÇ EYLEME.SIĞINDIĞIM GÜVENDİĞİM TEK SENSİN.RAHMAN VE AZİZ OLAN ALLAH IM HAK YOLUNDAN AYIRMA SEV SEVDİR SEVFİKLERİNE.SENİN HER ŞEYE GÜCÜN YETER.RABBİM İMAN KURANDAN AYIRMA AMİN AMİN AMİN.....
Nigâr Bedirhan
SIZLAYAN YÜREĞİMİN TELLERİNE DOKUNMA.Nigâr Bedirhan
Hayallerim tutunduğum dal.Umudum sığındığım liman.Teslimiyette huzura eren ruh ve kalp.Teslim olduğum inanıp güvendiğim ALLAH..
GERÇEK DOST KULLARINA SADECE ALLAH GAYRISI YALAN GERÇEK DOSTU BULMAK DERYA DA İNCİ BULMAK GİBİ ZOR.
GERÇEK SADIK DOST KULLARINDA SADECE ALLAH ONDAN BAŞKASI YALAN.
Nigâr Bedirhan
İnsanı tanımak kolay değil,Çözmeye ömür yetmez..,Gönül gözünle gör beni.Çam ağacına sarılmış gül sarmaşığıyım.Sevgi ,dostluk ve güvenle yeşerir sadakat vefayla goncalar gül olur.İhanetle solar giderim..
İhanetin acısı yılan zehrinden beter,İhanet edeni ne kalp af eder,İhanet edene güven biter,İhanet edeni kim af eder?
Nigâr Bedirhan
ALLAH IM BENİ KENDİNDEN BAŞKASINA MUHTAÇ ETME AMİN. ‘’VE MEN MÜ MİN BİLLAHİ YEHDİ KALBE İBADET EL ABDİ NURİ KALBE’’N Bedirhan
Yarab aşkınla döner ârş, felek ve dervişler.Nigâr Bedirhan
Bakacağın yüze tükürme.Bu gün dost olduğunla zamanla düşman olursun.Bugün düşman olduğunla zaman gelir dost olursun.Dostlukta ve düşmanlıkta ileri gitme.Yollarınız ayrıldığında ayıplanan,hayıflanan sen olma.
Nigâr Bedirhan
İnsanlar aşırı derecede sevip bağlandıklarını aslında putlaştırırlar.Yaratandan çok sevmek uğruna çeşitli delilikleri yapmak o nesneyi gözünde nefsinde putlaştırmaktır bence..En zor terbiye edilen nefistir.Nefislerin kendilerini gaflete sürükledikleridir..
Bitmek bilmeyen istekler her varlığın ölücü olduğunu verilenlerin emanet verildiklerini başı boş olmadığımızı boşuna yaratılmadığımızı unuturlar..İsyan her türlü kötülük kumar içki uyuşturucu tefeci sahtekar dolandırıcılar mizanı düşünseler tevhid inancı tam yerleşse kalplerine Kula kul olmasalar dünyalık için ahretlerini maf etmeseler..Allah rızasını Allah a kul olmayı edepin en güzel libas olduğunu bilseler..Katı kalpli ezen zalim olurlar mıydı..Zahire takılmaz manaya yönelirdiler..
Dünya imtihan dünyası nice iyi yolda görünenler ömrülerinin sonlarına doğru azıtır Allah korusun imansız ölebilirler..
Nice sarhoşlarda silkelenirler tövbe ve gözyaşlarıyla tevhid inancıyla bağlanır kula kul olmaz ALLAH A kul olurlar Nefislerini dizginlerler Allah yolundan ayrılmadan kelime i tevhidle çene kaparlar..Tarihte örnekleri çok Bişri Hafi önceleri sarhoştu Allah lafzına hürmetiyle ohalden evliya olanlardan oldu..Mekanı cennet olsun Allah rahmetinden nasiplenen niceleri var..Tövbeyle nefsilerini ıslahla..İnşaallah mübarek bu ayda bu gecede gaflette olanlar uyanırlar doğru yolu bulurlar tek olan Allah aşkıyla hal diliyle her varlık ALLAH derken nefislerinin esirleri olanlara acıyorum..Kandliniz ve cumanız mübarek olsun..
Nigâr Bedirhan
YORUMLAR
Yanıp tutuşmalı Allah aşkı ile ''Kim Rabbına kavuşmayı dilerse O da ona kavuşmayı diler.'' der bir ayette... Kutlarım...
Yeganem
Yazıma ayetle yorumunuz için ALLAH razı olsun..Hayırlı cumalar ve Kandiliniz Mübarek olsun..İyi dileğiniz için teşekkür ederim...
ALLAH A İNANAN KULA KUL OLMAYAN TEVHİD İNANCIYLA HAK YOLDAN AYRILMAYAN TÜM İSLAM ALEMİNİN İNANANLARIN
CÜMLETEN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN ALLAH İBADET VE DUALARIMIZI KABUL EYLESİN İNŞAALLAH.SELAM VE DUA İLE..
Yeganem
ALLAH A İNANAN KULA KUL OLMAYAN TEVHİD İNANCIYLA HAK YOLDAN AYRILMAYAN TÜM İNANANLARIN
CÜMLETEN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN ALLAH İBADET VE DUALARIMIZI KABUL EYLESİN İNŞAALLAH.SELAM VE DUA İLE..