- 405 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YÜZLEŞMEK (SIFIRLANMAK ANLAMINDA)
Kendimizle yüzleşmek, annemizle babamızla yüzleşmek, kardeşlerimizle yüzleşmek, akrabalarımızla arkadaşlarımızla yüzleşmek
. Yüzleşirken amacımız kendimizi tanımak. Davranışlarımızı duruşumuzu çek etmek .
İçimizdeki iyi ile kötüyü sevgiyi saygıyı birikimlerimizi bir nevi ortaya çıkarmak.
Onlarla yüzleşmek. Hayatımızın anlamının ne anlama geldiğini, niçin mücadele ettiğimizi sonuçta ne beklediğimizi anlamamız gerekiyor.
Hayatımızın başlangıcı doğum sonu ölüm olduğunu hedefimizde nasıl bir insan olacağımz açısından kendimizle yüzleşmemiz gerekiyor.
Kısacası hayalimizde yaşarken ölmek ölmeden hayatımızın anlamını ve değerini öğrenmek. Kendimize ona göre yol vermek ve hedefimizi belirlemek.
Kendimize bir yol çizelim iyilik yapmayı hedefleyelim.
Herkesin kendisine göre örneğin sokaktaki kuşlar, kediler, köpekler… vs. kuşlara buğday atalım kedileri köpekleri besleyelim iyilik duygularımızı çoğaltalım.
İçinden çıkılıcak iylikleri yapalım. İnsanlarımızı iyilik yapmaya yönlendirelim.
Devamlı pozitif olalım. Gülümseyerek insanlara hal hatır soralım ve diyolog kuralım.
Bu dünyadaki sevaplarımızı hergün çoğaltalım. Ülkemizde olanlar iyisiyle kötüsüyle doğrusuyla yanlışıyla halkımızla yüzleştirilmeli.
Cumhuriyet tarihimiz halkımıza anlatılmalı ve tarihimizden ders çıkartmalıyız.
Devlet ve millet bir bütün olarak gelecekteki Cumhuriyet kutlamalarına daha güçlü olarak birlik ve berberlik içinde demokrasi ve özgürlükler ışığında büyüsün gelişsin.
Devlet kurumlarında çalışanlardan tutunda siyasetçilerine kadar
herkes erklerin üstünlüğünde değil halkın üstünlüğünden gücünü aldığını bilsin.
Kanunlarımız herkese eşit hak ve hürriyet adalet dağıtsın. İnsanlarımız devletle yüzleşsin.
Politikacılarla, partilerle, devlet kurumları ile yüzleşilsin.
Geçmişimiz anlatılsın ki halkımız geçmişten ders çıkartabilsin. HOŞCAKALIN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.