- 591 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
ESKI BIR DOSTTAN
BİR DOST
Çok eskilerden tanıdığım şair bir hanımefendi arkadaşım şiir kitabı çıkartmış ve lutfedip banada imzalı bir kitabını göndermiş.
Çok memnun oldum.Mutlu oldum.
Büyük bir sabırsızlıkla açıp peş peşe bir kaç tane şiir okudum
. Çok duygusal ve ince işlenmiş şiirlerini çok beğendiğimi söylemeliyim.
Çok genç yaşta bu acımasız hayatla tek başına mücadele etmeyi göze almış ve bunu başarabilmiş ender insanlardan biridir Fatma Çiçek hanımefendi.
Kader çarkının acımasız dişlileri arasında hayata direnerek yaşamayı başarmış bir dosttur.
Bütün bu yalnızlık ve acımasızlıkları biriktirdiği hayalleri, gün olmuş ‘’YAŞANMAMIŞ BAHARLAR’’ adlı kitabı oluşturmuştur.
Kitabı biraz inceleyince, telefonla arayıp memnuniyetimi söyleyip teşekkür edeyim diye düşündüm.
Sonra da, bu ince ruhlu, duygusal arkadaşımla ilk tanıştığım günlerden bu yana yaşadıkları hakkında ki düşüncelerimi, Kısa ve özlü bir şekilde anlatmak istedim.
Oturdum bir yazı yazdım.
Yazdıklarımı okuduğum da içinde, gerektiğinden fazla ben olduğumu fark ettim. Onun için onu beğenmeyip sildim.
Sonra bir tane daha yazmaya çalıştım.
Bu seferde ön plana çıkartmak istediğim yönlerini yeteri kadar öne çıkaramadığımı düşünerek ondan da vazgeçtim.
Nedense içimden illa bir şeyler yazmak geliyordu.
Israrla bir defa daha deneyeyim dedim.
Gene olmadı.
Bana neler oluyor, niye yazamıyorum diye düşündüm ve tekrar denedim.
Bu seferde içinde çok acı ve hüzün olduğunu gördüm.
Ondan da vaz geçtim.
Sonra, bu arkadaşım hakkında neden istediklerimi tam olarak anlatamıyorum diye düşünmeye başladım.
Anladım ki bu şair hanımefendi arkadaşım Fatma Çiçek’i, öyle üç-beş satır yazıyla anlatmak mümkün değil. O nu anlatabilmek için, sayfalar dolusu yazı hatta kitap yazmak gerekiyor. Onun için yazmaktan vaz geçtim.
Yaşanmamış baharlar adını verdiği kitabı açıp bir kaç şiir daha okudum.
Bu şair hanımefendi arkadaşıma yaşanmamış baharların değil, daha nice yaşanacak baharların olacağını, olması gerektiğini anlatmayı düşünüyorum.
Kısmet olursa bir gün kedisini ziyaret edip anlatmak isterim.
Yolun açık, ilhamın bol olsun gönül dostum Fatma Çiçek.
Yaşamının, tamda geçmesini istediğin gibi geçmesi dileklerimle seni gönülden kutluyorum.
Daha nice şiirlere ve şiir kitaplarına inşallah.
Selah Kelif
21.Haziran.2018
Ankara
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.