- 627 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLSEM DAHA İYİ İDİ!!
16 Nisan 2019 günü Denizli Acıpayam’da tur otobüsümüzün yoldan çıkması sonucu geçirdiğim trafik kazasında elmacık kemiğim kırıldı, Yüzümde kesik oluştu ve kanayan yaraya iki dikiş atıldı.. Kaza nedeniyle hemen o gün Acıpayam’da ve Denizli Özel Sağlık Hastanesinde gereken tetkikler yapıldı, tomografi çekildi ve şakak kemiğimdek kırık saptandı. Bunun belki yüzümde bir hafif bir çöküntüye neden olabileceği o gün Denizli Özel Sağlık hastanesinde estetik cerrah tarafından açıklandı. Ameliyat olmak istersem bir hafta sonra yapılabileceği açıklandı. Aynı gün kaza yerinden Antalya’ya döndüm. Dört gün sonra yüzümde gözümün altında, boynumda çarpmadan mütevellit zedelenmeleerden dolayı kan lekeleri oluştu. Bu morarmalar daha önce vücudumda belli olmayan omuz , boyun, kaburga ve ayağımın iç yüzeyinde de belirginleşti.
Kazadan 10 gün kadar sonra Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesine giderek durumumu raporla tesbit ettirmek istedim.
Bana rapor veremeyeceklerini, bunu ilk muayene olduğum hastaneden alabileceğimi söylediler. Bunun üstüne bir kaç gün evvel, Denizlide beni muayene eden doktor ile önce bir telefon görüşmesi yaptım, hayat sigortam olduğunu bir kaza geçirdiğimi kan kaybettiğimi beyin travması yaşadığımı anlattım ve bunların benim kaç gün işime mani olacağı biçiminde bir kati rapor vermelerini istedim. İlk muayene yeri olan hastanedeki bu doktor, tam teşekküllü bir hastaneden rapor almam gerektiğini, kendisinin vereceği raporun kati rapor olamayacağını ve bulunduğum ilde üniversİte hastanesinden rapor alabileceğimi belirtti.
Bugün Antalya Tıp Fakültesi Ünİveriste hastanesinde muayene olmak için bir proftan randevu almak istedim, öğrendim ki hiçbir hoca hastanede muayene yapmıyormuş. Ne olacak; özele gidip hocaya muayene olacağım?! Peki rapor yazacak mı; belki yazar?!
Allah aşkına nasıl bir ülkede yaşıyoruz, öğünerek göklere çıkardığınız sağlık sisteminiz bu mu?! Vatandaşın özel muayene olacak parası yoksa rapor alamayacak mı?! Akan kanın çekilen acının, iş sigortasının hayat sigortasının kaza sigortasının bu ülkede ne anlamı var?!
Ameliyat olmak istiyorum desem hemen ameliyat yapacaklar tabi ki, işin ucunda para var ve her doktor bu işe talip!!!
Artık sosyal hukuk devleti bitmiş, yalnızca tiranların ve onunla işbirliği yapan kişilerin borusu mu ötmektedir bu ülkede?!
ÖLSEM DAHA İYİ Dİ BE?! SİZDEN GELECEK HAYIR ŞURDA DURSUN!!!
Şaban AKTAŞ
28.05.2019
Fotoğraf: Acıpayam’da kaza sonrası Ambulansla Denizlideki hastaneye sevkim , yüzüm gözüm toprak dolu..,Yanağımdaki kan gömleğime akmış, deri ceketim yırtılmış,beyin travması nedeniyle gözlüklerim kırılmış halde yarım saat baygın kaldıktan sonraki halim..