- 477 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÖZEL RÖPORTAJ
Efendim sormak istediğimiz 3 şey var.
📹📹📹
NASIL BAŞLADINIZ,NEDEN YAZIYORSUNUZ?
Aslında şiire yazmaya başlamamı tek kelimeyle özetleyebilirim.
"Aşk"
Kendi içimde bambaşka bir dünya keşfettim. Bu keşif beni buralara kadar getirdi.
Sevdiğim için. Yani bunu bir iş olarak görmüyorum. Ruhuma iyi gelen ve beni dinlendiren bir etki olarak görüyorum. Bütün sanal dünyadan çekip gerçekliğe kavuşturduğu için yazıyorum. İnsanlardan, kalabalıklardan uzak çok sakin. Refah ve huzurlu bir şekilde yaşamayı öğretiyor bana.
Duygusal olarak bambaşka bir duygu. Tarif edilemez güzellikte bir şey. :)
📹📹📹
YAZMAYI NEDEN BIRAKMIYORSUNUZ ?
Çünkü zamanında bana alınan bir kalem vardı. Çok değerli bir kalemdi. Çünkü yazdığım şeyleri, yaptığım güzel bir şeyi, şiirleri ve edebiyatı temsil ediyordu. Doğum günümde alınmış olması da güzel yanıydı. Üzerinde adım soyadım yazıyordu ve ben o kalemi 3 gün sonra kaybettim. Bu yüzden kendime o kalemi kaybettiğim için, şairliği, şiir yazmayı, edebiyattan vazgeçmemeyi borç bilirim.
- AMACINIZ NEDİR?
Amacım bir edebiyat şairi olmak ve şiiri dünyanın bütün insanlarına sevdirmek. Yani insanlar acı çektiklerinde onların acılarını gösteren bir söz gördüklerinde veya onların hissiyat olarak içten içe onları örnek gösteren bir şarkı gördüklerinde nasıl kendilerinden bir şeyler buluyorlarsa şiiri de böyle böyle insanlara aşılamak istiyorum. Şiirlerde de kendilerini bularak mutlu ve huzurlu olmalarını istiyorum. İnsanlara şiirleri sevdirerek hem kendi mutluluğumu (yaptığım şeyin bütün insanlara faydalı olduğunu görerek) sağlıyorum hem de onlara da yazma isteği getiriyorum. İnsanların kendi benliklerinden çok uzak kaldıklarını görüyorum. Bunu düzeltmek için, onların kalplerine dokunmak için edebiyatı şairleri şiirleri unutturmamak için bunu kendimce bir hedef olarak görüyorum.
Yani asıl amacım edebiyatı ve şiiri unutturmamak, hatırlatmak.
Teşekkür ederim.
- Biz teşekkür ederiz efendim, çok güzel açıklamalar yaptınız. Dileriz inşallah bir gün bu istedikleriniz olur. Görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
Şair ruhlu Adam (Özel Röportaj)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.