- 398 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FAİZ LOBİLERİNİN OYUNUNA GELMEYELİM
Bu ülkede belli bir azınlık çoğunluğa karşı her daim üstünlük kurma planları içindeler.
Belli bir grubun hakimiyetini kendi kafalarına göre tasarladıkları için
vatandaşın geriye kalan kısmını senelerce dikkate almadılar.
Taksim gezi parkı olayları masumca başladı
zamanla amacını gayesini yitirdi.
Çünkü bir takım marjinal ve perde arkasındaki grupların hükümeti polisi sevmeyenler platformuna dönüştü.
Bu yangını bütün Türkiye’ye yaymaya çalıştılar başarılı da oldular.
Perde arkasındaki dış güçlerin amacı ülkede kaos ve kriz çıkartarak hükümeti istifaya zorlamak ve ülkeni nin büyüyen trendini durdurmaktı.
Faiz lobileriyle yıllarca devletten milyarlarca dolar hortumladıkları aşikardır.
hükümetler buna müsaade etmemeli.
Bütün devlet gelirlerini bir havuzda toplayarak devlet kurumlarının bankalardan faiz alınmasını engellemeli.
Diğer bir amaçları da Türkiye’nin kendi enerjisinin kendi üretmesini sağlamak amacıyla hesler projesi nükleer santraller ve enerji yatırımlarını ve
Türkiye yi kalkındıracak projeleri engellemek .
Kanal İstanbul projesi İstanbul boğazından geçen gemilerin kanal yoluyla geçilmesini sağlayarak Türkiye için büyük bir yatırım olacak . İstanbul’u dünyanın merkezi yapacak.
Bu yatırımlar dünyanın dikkatini çekiyor .
amaçları Çevrecilik adı altında Türkiye’nin gelişmesini büyümesini yatırımların yapılmasını engellemek mi?
Faiz lobisinin ülkemizi yıllarca hortumlayarak bu duruma karşı çıkanlara sen irticacısın diyerek 28 şubat sürecini gerçekleştirdiler.
Ülke kaynaklarımızın geniş halk kesiminden ziyade
bir avuç rantiyeciye akıtan faiz sistemine karşı tek çözüm denk bütçedir.
54. Hükümetin başbakanı rahmetli prof. Dr. Necmettin ERBAKAN Cumhuriyet tarihinin ilk denk bütçesini yaparak faiz lobisine karşı önemli bir hamle yapmıştır.
Bunun sonuçları ekonomide hissedilmiş altı ay sonra faiz lobisi harekete geçerek medyayı da kullanarak refah yol hükümetinin çalışmalarını irtica adı altında bahaneler
Sonucunda 28 şubat post modem darbeyi gerçekleştirdiler.
Devlete borç para vererek paradan para kazanarak
Türkiyeyi durdurmaya çalışmışlardır .
Son 10 yılda Türkiye ekonomik krizden kurtulması güçlü bir duruma gelmesi.
İMF ye olan borcunu tamamen ödemesi. Kredi notlarını yükseltti . Ekonomi olarak yatırım yapılabilir konuma geldi
Türkiye ekonomik olarak doğru yolda olduğunu göstergesidir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.