TiRE
Dizelerimin mayasi bozuktur.Manasina da denk gelmesin bu maruzat diye uzak tuttum misralardan seni.affola…Kagitlar,malum oyun parkimizdi…hani hep ugrak mekanim…hep var oldugum yer…Animsarsin ben bu oyun parkinda hep bulunurdum,Ancak oynamam pek gec oldu…Koseye cekilmis,soguk ve islak bankta,oynayan yasit simalara kopyalardim ruhumu,yuzumu,oyle oynardim,yerimden kalkmadan...yani kacak...kelimeler kaydirak,kelimeler salincak,kelimeler cocuk,ve kelimeler ucurum...yine de oynardi sen ve arkadaslarin...ben bi turlu yerimden kalkip cesaret edemezdim.sen bilmezdin ama ben hep aklimda tuttum,sen noktalari cok severdin,onlarla hasir nesir olurdun.yani bir bitimin vardi....ve kendi iraden.bir noktayla bitiriveridin oyunu.ben ise hep üc noktalara taliptim...ne iradem var idi,ne de bitirecek bir oyunum...ya da hic bitmesini istemedigim,oturdugum yerden sizofrence olan oyunlar...nasil uygunsa sana o olsun...bu kez kkuru bir bankti oturdugum,farkina varmak guc olmasa gerek.yine ortalik mahser yeri,yine ortalik civil civil....neden agdali kelimeler hep tekerrur teskil eder?bu yuzden sakin ve sesssiz oldugunda aklimdan gecerdi ayaga kalkmak...ortaligi uzun ara kolacan ettigim o gun,niyetim ciddiydi.terli tenimle kalktim,yorgun salincaktan,kaydiraktan rica ettim beni kisa bir zaman icin agirlamalarini.yorgunluklari gicirtilarindan belli oluyordu ancak kirmadilar beni.saolsunlar...salincakta yalnizligimi eglenceye tatmin ederken,ileri dogru sallandigimda,otesini gormedigim bi yer vardi.ya sonsuzluk dedim,ya da ucurum...hasereydim bilirsin,oyun parkiydi musaade edilen yer,ama gozum hudutlatin otesindeydi."E" dedim ayaga kalkmisken"hazir cesaretimde henuz eskimemisken irak kalmayayim hudutlara,ve belki de,otesine de...fakat adimlarim pek bi oyunbozan cikti.evet kabul ediyorum,ilk ucu kendi irademdi(nokta) ilki denememdi noktalari ve sonuc gayet basariliydi.lakin o tek adim iradem disi olan son adim(ücnokta) ramaga itti bir kez daha beni-ki tam kagidin son buldugu yerde,tam da ucurumun sonsuzlukla ayrildigi orada...tuttun elimden...sen tireydin(-) o gun bu gun,ne zaman parka gitsem korkmam ucurumdan bilirim sen varsin...o gun bu gun ne zaman kagida yazmaya kalksam korkmam satir sonundan bilirim tire(-) var...
ithaf=animatu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.