Turuncu Papatya
Turuncu Papatyaların varlığına İnanır mısınız bilmem onların varlığı varla yok arası bir durum içerisindedir. Turuncu papatyaların her biri yaprağıyla farklı alemlere götürür bizi aslında, maddi olarak vardırlar ama mânen yokturlar.
Onlar yaprakları içerisinde saklı Sırlar ile vardır.
Onlar bir Umut abidesidir. Umut o papatyanın içinde saklıdır ve ben papatyaların her bir yaprağını tek tek kopardım Umut adına ama gerçeklerle Hayaller birbiriyle örtüşmüyor maalesef, insan hep umudun gerçeklere çıkmasını istiyor ama umut gerçekleri, sizin gerçekleriniz olmuyor maalesef siz sadece elinizde bir turuncu papatya ile kala kalıyorsunuz oracıkt.
İnsan hayal ettiği müddetçe umut ile kalmalı diyemiyorum artık çünkü turuncu papatyalar bir vazo içerisinde kalan umutsuzluk olabiliyor bazen, kimi turuncuyu sever Kim beyaz’ı sever bilemezsin bazıları beyaz bazıları turuncu papatya sever ama sevmek papatyanın içindeki yapraklara değmiyorsa sevgi sadece koparılan yapraktır.
Yaşadıkça insan ne için yaşadığını anlamayı öğreniyor. Olmayacak duyguların olması için ısrarcı olmamasını öğreniyor.
İnsan gerçeklere alışamasa da gerçek olma hayalini yaşamış olmaktan da keyif alabiliyor. İyi ki turuncu bir papatyam olmuş, yoksa benliğimi renklendiren bir ben olmayacaktı.
Renklerin varlığını seviyorum, bazen umutsuz renkler bile mutsuz renkler olmaktan çıkıyor.
Yağlı boyada kural şudur önce koyu olan umutsuzlukları tuvale vurursunuz, kuruyunca düşünceler olgunlaşınca mutlu sakin renkleri üstüne vurursunuz. Sonra uzaktan baktığınızda gerçek sıcak şekli görürsünüz. Bu şekil içinizdeki tüm olgunlaşmış duygulardır.
Turuncu Papatya Yazısına Yorum Yap
"Turuncu Papatya" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.