- 510 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İÇK İ KUMAR ZİNA
Hem içki kötüdür diyorsun hem de alkolle akraba olmuşsun,
paran vücudun alkolün esiri olmuş. Yani müptela olmuşsun.
İçki kumar alışkanlık yapar. Yuvaları söndürür.
Haramın ta kendisidir biliyorsun.
Ailede anne baba evlatlarına içkinin, kumarın bağımlılık yaptığını nice yuvaların bu yüzden söndüğünü anlatması gerekiyor.
Topluma özentiyi içkiyi, sigarayı, kumarı, zinayı reklam etmemeli içki, sigara satan firmaların reklamları düne kadar radyo ve televizyonlarda veriliyordu.
Televizyon dizilerinde ve sinema filmlerinde içkinin özendirilmesini, sonuna kadar kınıyorum.
Sonuçta bugün geldiğimiz durum bellidir.
Halkımız yanlış ve hatalı sözlerinden olan erkek adam içki içer, sevgilisi olur, kumar oynar gibi sözler gençlerimizi içki ve kumara itmiştir.
Bugün gelinen noktada sigara, içki, kumar, zamparalık bunları normal olarak kabul edenler çoğalmaktadır. Sebebi açıktır.
Medya ve sinemaların özentisi %99’u Müslüman olan bir toplumun Müslümanlığın en büyük haramlarından olan zina, kumar içkinin islamiyetle bağdaşmadığıdır.
Filmlerde ve dizilerde zaman zaman uyuşturucu hapları, kokain, esrar, eroin gibi maddeleri uygulamalı gösterip özendirilerek, haplardan bişey olmaz enerji verir keyif yapar gibi sözlerle gençlerimizi bu bağımlılık batağına çekiyorlar.
O zaman bizler oturup düşünmemiz lazım toplum nereye gidiyor.
İslami temelleri olmayan sevgisiz toplumlarda arayışlar başlar.
Başka sahte mutluluklar başlar. Sonra bağımlılık yapar.
İnsanlığından çıkarsın ve kısa sürede bitersin.
Yok olursun. Bunların örneklerini bütün dünyada görüyoruz.
Bakış açımızı değiştirrisek, içki , kumar, zina, faiz gibi alışkanlıklardan uzak durursak zira haram kılınmıştır. Daha güzel e mutlu bir yaşam bizi beklemektedir.
Çocuklarımıza aileden başlayarak örnek olalım.
İslami düşünce yaşantımıza başlayıp sevdirelim.
İslamiyet insana zararlı olan herşeyi haram kılmıştır.
Zira İslamiyet bir yaşam tarzıdır. HOŞCAKALIN
YORUMLAR
Medyayla insanları özenti ve bataklığa sürükleyenler vebaliyle kıvranırlar inşaallah..Zararsız gibi görünen çizgi karakterlerle dahi tembelliğe daha çok saygısızlığa yaratan Rabbimizi inkara götüren şeylerle dolu.Hak yoldan uzaklaştırmak yuva aile kavramını yıkmak için herşeyi yapıyorlar..Alışagelen yalnışlıklarsa diz boyu içki aslan sütü birden ne olacak Yiğit adamın elinin kiri manita gibi sözlerle çokları evlatlarını gencecik fidanları zinaya harama itekliyorlar..Dilini dinini unutan tarihinden ders almayan örf ve adetlerini törelerini unutan muallakta uyuşturucu bataklığına saplantılı saygıdan uzak acımasız nesil yetişiyor..Allah yavrularımızı herşeyi emanet verdi bizlere emanetlere düzgün bakılmazsa elden ya ecel alır ya da şerli odaklara hizmet ederler..Anlamlıydı yazınız sağ olun..Ramazanınız Mübarek olsun hayırlı cumalar selam ve dua ile.