- 684 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İnsan ve Hay'at..
❤️Merhabalar🌷
Sevgi değer dostlar; İnsan ve hay’at hakkında her zamanki gibi, düşüncelerimi aktarmak istedim.. Tekamül etmeyen insan ve beyin hücreleri, farklı bir düşünceyi hemen eleştirir.. Bu normal değildir!.
Ne zaman bir düşünceye, eleştiri yapmadan saygı ile karşılarsak, hele de o duruma sevgi ile yaklaşırsak, o zaman hızla değişim başlar!..
Dostlar; Bu durumda, insan ve hay’at ve dahi bu hay’at içinde insan hay’atı bir yolculuktur!. Bir yere varış değil diye düşünenlerdenim!.
Yani şöyle, sebep - sonuç yasası ve bu varlığın ardındaki öz’den gelen SEVGİ ve bilinç. Bu yolu gösteriyor zaten!.
Bu sepep - sonuç yasası kısaca Evrende, bu hayat yolunda, ne ekersen onu biçersin dir!.
Evet bu durumda bu yol bizi bir yere vardırır. Fakat önemli olan, bir yere varırken, bizim bir şeyler öğrenerek bilinç sıçraması yaşamamızdır!.
Yani oraya varış sadece zeka, zihin ve adaletsiz nefs olmamalıdır.. Akıl ederek o yolu SEVGİ ler değdirerek, Evrene ve her şeye sevgiler üfleyerek, akıl ve vicdan ile adaletli olarak yürümektir..
Zeka, zihin ve adaletli nefs ile de olur!.. Ama asla ve asla adaletsiz nefs ile olmaz.. Olursa karşılığı da tatsız olur derim!.. Eğer bu hay’at yolunuz, tatlı olsun istiyorsak, güzel şeyler ekelim derim!. Bu vesileyle..
🙏Herkese selâm, sevgi ve dua üfledim🙏
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.