- 475 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİYASET İÇİN DOĞRULARIMIZDAN VAZMI GEÇELİM
Nasıl bir partili nasıl bir siyasetçi olmalıyız.
Eğer partimiz iktidarda ise yanlışları eksikleri varsa eleştiriliyorsa hemen partimizi savunmaya geçeriz ve deriz ki Daha önceki iktidarlar aynısını ve daha kötüsünü yapmadı mı? deriz.
Bu işin diğer partisi yok diğerleri yaptı mı? yapmadı mı? önemli
fakat herkesin canı yanıyorsa, herkesin ekonomik problemleri varsa o zaman eleştiriye açık olmak lazım.
Eksikleri gidermek için uğraşmak lazım.
Yeni nesillere örnek olmak için de siyasi partiler kanunu çıkarmak lazım.
Muhalefetken her parti vaat etti. Siyasi partiler kanunu çıkaracağız diye.
Liderler sultası bitecek dediler. Ne oldu ne zaman bitecek?
Sayın Deniz BAYKAL zamanın başbakanı rahmetli Adnan MENDRES’in yakasına yapışıp demokrasi istiyoruz diyor. Aradan yıllarl geçti. Hala demokrasiyi partiler kendi içlerinde konuşuyorlar.
Mustafa SARIGÜL’ün partiden ihraç edilmesi bunun bir örneği değil mi? Diğer partilerde de aynı sorunlar devam ediyor. Siyasi parti kanunu çıkmadıktan sonra liderler kimi işaret ederse onlar aday oluyor.
Merkezi yoklama sistemini uyguluyorlar. Örneğin bir parti hakkında veya hükümet hakkında eleştiri yaptın o partinin üyeleri, delegeleri partiyi nasıl kötülersin.
Sana tepki koyarlar ve dışlarlar. (İhraç bile olursun.)
Ekonomik krizden her kesim nasibini aldı. Sen bu ekonomik krizden etkilenmedin mi?
Türkiye günlük gülistanlık mı sanıyorsun? %15 işsizlik var. 1 milyon eve haciz gitmiş. 1.5 buçuk milyon insanın çeki ödenmemiş. 1 milyon 600 bin insanın seneti protesto olmuş. Bunları görmemezlikten mi gelicez. Piyasada ticari itibar azalmış. Esnaf, işçi, memur, çiftçi, emekli yarınını göremiyor. Geliri giderini karşılamıyor. İster sağ görüşlü olsun, ister sol görüşlü ister muhafazakar veya milliyetçi olsun, neyi temsil ediyorsan o davayı temsil et fakat hak için adalet için doğru olana doğru diyeceksin.
Menfaat için insanların kendi işlerinin yürümesi için doğruya yanlış iyiye kötü denirse o zaman gerçek siyaset diye bir şey olmaz. İnsanlık, hak, hukuk, adalet, demokrasi, herkes için.
Ekonomik krizden kurtulma planlarını muhalefet partileri ile yapılmalı.
Elini taşın altına eşit olarak konulmalı.
Tarım dünyası, sanayi, tekstil, esnaf canlandırılmalı. Kendi özümüze öz kaynaklarımıza dönmek yer altı zenginliklerimize eğilmek üretime dayalı tarımda sanayi de üretimi desteklemek teşvik etmek dışarıdan ithal ürünlerini azaltmak bizi başarıya götürecektir.
Dışarıdan ithal edip ucuza alıyoruz diye kendi üretimimizi, sanayimizi yok edersek dış ülkelere bağımlılığımız iyice perçinleşir.HOŞCAKALIN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.