- 482 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OKULDA KURS VARDI BUGÜN
OKULDA KURS VARDI BUGÜN
Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım, perdeyi aralayıp dışarı baktım. Hava oldukça kapalı. Bir yönden iyi, bir yönden kötü. İnsanın ruhu daralıyor, sabah pencereyi açınca güneşin gülen yüzünü görmeli insan. İyi olan tarafı ise oruç tutmak için serin, ideal bir gün.
Cumartesi kursları var biliyorsunuz. Saat 10.00’da başlıyor. Saat dokuzu yirmi beş geçe evden çıktım, Doğan Caddesi’inden meydana doğru yürümeye başladım. Heykelin yanından geçerken hava hafiften çiselemeye başladı. "Arabayla mı gitseydim acaba? Yağmura yakalanırsam hasta falan olurum." diye aklımdan geçirdim. Heykelden Uludere’ye doğru ilerlemeye başladım. Köprüden geçerken bir öz çekim yaptım. Çok güzel Uludere. Geçen gün çektiğimde altına "Eskişehir mi orası?" diye bir çok soru sordular. Porsuk Çayı’na çok benziyor gerçekten. Ben de espri olsun diye "Venedik." diye yazdım meraklı takipçilerime.
Neyse ki korktuğum gibi olmadı. Sağanak bir yağmur yağmadı. Kırmızı montumu da giydim zaten. Her ne kadar Mayısın 18’i de olsan harbiden hava serin. Uludere’yi geçtikten sonra Tepecik’e doğru rampayı çıkmaya başladım. Yeni yapılan Şehit Ali Gaffar Camii’nin yanından geçtim. Yapımında emeği geçenlerden Allah razı olsun, harika cami oldu. Okulumuza çok yakın, cuma namazlarımızı orada kılıyoruz. - Allah katında kabul ve makbul eylesin. -
Okulun önüne gittiğimde, 15-20 tane öğrencinin ana giriş kapısının önünde beklediklerini gördüm. "Hocam, sizde anahtar var mı?" diye sordu öğrenciler. Hizmetli geç kalmıştı. - Ramazan ayı olur tabi böyle ufak tefek işler. - Beş dakika geçmeden hizmetli kadın geldi ve okulun kapısını açtı. Sırayla okulumuza girdik. İlk dersim beşinci sınıflara. Ses olaylarıyla ilgili videoları izledik, etkinlikler yaptık. Daha sonra test çözdük. İkinci blok dersim de beşinci sınıflara. Aynı şekilde dersi işledik. Ondan sonraki derslerim boş, daha sonra da altıncı sınıflara dersim var.
Boş olan dersimde namazımı kıldım, sonra müdür yardımcısının odasında haberlere baktım. Yarım saat sonra kütüphaneye geçtim. Kitapları inceledim. aldım elime bir Sevim Ak kitabı otuz sayfa okudum. Sonra teneffüs oldu.
Sonuncu blok derse, altıncı sınıflarla girdik. Metinde anlam, ana fikir, konu, başlık, yardımcı fikirler, anahtar sözcükler konularını işledik. Etkinlikler yaptık. Okuldan çıktık vE evin yolunu tuttuk.
Birkaç apartman sonra öğrenciler evlerine girdiler, ben kalan yolumu yalnız sürdürdüm. Eve geldiğimde bu yazıyı yazmak istedim. Sizlerle paylaşmak istedim. İyi yaptım mı peki? Teşekkür ederim, bence de iyi oldu. Sizleri seviyorum. Mutlu günler.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.