- 1126 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİT OKTAY YEŞİL ORTAOKULU'NA SELAM OLSUN../ Hikmet OKUYAR
Şiir Şenliklerin Şöhretler Şehri Şebinkarahisar’da Okul Ziyaretlerimiz devam ediyor..Resim Müzik öğretmenimiz ile Rehber Öğretmenimiz ile Özel Yetenekli Öğrencilerimiz ile ve Güvenlik Görevlimiz ile Dünya Markası Türkiye Sevdası kapsamlı olarak söyleşi yaptık..Okul Korosu hatıra fotoğrafı çektirdik...
Çok duygulandık çok mutluyuz..Elif Öğütveren, Elifnaz Durmuş, Emin Naz Uzun, Ekin Uluçeçen, Yağız Pazarbaş, Yiğit Karakuş,Tuğçe Gökçe, Göksu Karakuş, Adem Öztürk, Bahar Emek, Ece Tiryaki, Eren Yemen, Aydın Baran Demir, Esma Nur Kahraman, Özge Yiğit, Ömer Yiğit Şiranlı, Bartu Demirel, Duran Samet Kaya, Eylül Turkar, Eslem Yeliz Oruç,Meleknur Kesmez, Zehra Turgay, Elif Sude Aydınlı, Elifnaz Sayılgan, Yağmur Doğdu, Rabia Karancı, Gamze Önbaş, Selin Hazal Turan,Seydanur Cengiz, Aydın Kan, Eren Aşan, Efekan Çatal, Kadir Yücel, Emirhan Nalbant, Şengül Aydın, Sudenaz Tiryaki, Nisa Yavuz, Zeynep Yavuz, İremnur Koç, Rojin Kaya, Umut Aktaş, Büşra Sevim Sucu, Abdullah Serdar Bayındır, Hayriye Naz Palabıyık, Gülseren Avcil, Aleyna Ayık, Havanur Karancı, Büşra Güner Kürtünlü ile Görevli Öğretmenlerimiz Ömer Güzel ve Şenel Cadoğlu’na ilgileri için daha çok teşekkür ediyoruz okulun resim fotoğraf şiir yorumculuğu şiir yazımı alanındaki özel yetenekli tüm öğrenclerimize başarılar diliyoruz.. Sınıf Başkanı Öğrencilerinin de ’’ Efsane Öğretmen Tekışık ’’ şiirimi daha çok paylaşmaları dileğimi de yenliyorum..
scontent.fsaw1-9.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/60237914_1203885509772288_8376578226100633600_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent.fsaw1-9.fna&oh=fb7bc6cc1b7dc6f04e95613b344a1243&oe=5D5A0599
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.