Siz nasılsınız?
Size,’’ Nasılsınız’’, diye soranlara
İdare ediyorum diyebilmek,
Güzel bir duygu olsa gerek.
sade, fazla şekerli olmayan
ama sürekli içilebilir olan
çaya benzeyen bir hayatın varmış gibi yani..
’Bir ömür geçerken dibe vuran dalgaların, kırılan rüzgârların ve beklenen yağmurların kederidir arkada kalanlar... Kuyruğuna basılan uçurtmalardır...
Ama gün hep yeniden doğar ve yeni bir başlangıcı bekler zaman.
Anıların toprağında umut ve aydınlık veren çiçeklerin çoğalması gibi yani..
İç sesin adımladığı sokaklarda çocukluğun özgür renklerini ve kahkahalarını arayan hey İnsanlar…
Merhaba.Gün aydınlık olsun..
Bak can arkadaşım benim üzülme, giden gider, kalan kalır, merak etme sen gidenler de gelenler de hiç bir zaman eksik olmaz hayatından
. Hayat böyle bir şeydir, birileri gider birileri gelir, bana sorarsan ben gidenlerden olmam hiçbir zaman, ben hep kalanlardan olurum onun içinde senin yanından da gitmeyeceğim.
tabi ki sen kovmadıktan sonra. Gerçi ben yüzsüzün biriyim kovsan da gitmem ama olsun bak sana bir şey diyeceğim, sen olduğun gibi davran ve asla değişme,hep böyle kal olur mu?.
Seni seven bu halinle sevsin, seni kabul eden arkadaşlığını isteyen bu halinle istesin. Onun için o niye gitti şu neden kaçtı diye üzülme sakın tamam mı?
Ben her zaman yanındayım senin, gerçi şu günlerde bir araya gelip, karşılıklı oturup doya- doya sohbet edemedik ama ne yapalım şartlar bu günlerde böyle. Ben geceleri çalışıyorum, misafirlerim var onlarla gündüz vakit geçirebilmek için, geceleri de sen olamadığın için karşılaşamıyoruz ama bu hep böyle gitmeyecek tabi ki, en kısa zamanda biz yine karşılıklı oturup sohbetimizi yapacağız, ben sana şimdilik iyi geceler diliyorum..kendine iyi bak ve sakın üzülme..Gündüz Yavuz..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.