Ahir zaman
Koy elini vicdanına koyki sag elin sol bögrünü delip geçmesin, kör eyle yanıp yakılan virane gönlünü, yanan dumanı tütmeyen beyhude kor ateşi düşen ömrüne, sessizdi çığlıklarım bir ananın sancılı gözyaşlarında, dur durak bilmezdi akıp giden köhne zaman, bir el etsem bir göz kırpsam yoluma eşlik edermi umutlarım yoksa ardıma baka kalırmı kör eylediğim baka kaldıgım düşlerim. Benki muradım olsun diye başımı zülfikara can belledim suretimi düldüle nakşeyledim hızırı yoluma yoldaş eyledim gönlümü sır eyledim düşlerimi düzgün babaya haldaş eyledim, bir peçenin ardında bir leçegın alında muradımı al elmaya tad eyledim bilmezler ki elimi dilimi belimi, yoluna sadık eyledim. Sahiplendiğim heybemdeki kan kırmızısı acılarım varsın başım yoluna kurban olsun, zahir zaman unutturur mu yaşananları zemheri kış eyledi ömüm zamanımı feryadım duyan olmaz gamlı gönlümün yasını, diri diri gömdüler benliğimi musallada yuyulmaz suretim teneşire düşmez düşlerim kefen biçilmez arşın arşın ölçülmez boyumdan büyük mabedim, hak yolunda hak verilmez hak sorulmaz mahşere kaldi emanete hiyanet etmediğim sol yanım.soran bulunmaz duyan bulunmaz gidenin ardında kalan bulunmaz. Göç eyledi bir bir kanadı kırık düşlerim bu şehir bana uzak bu şehir gurbet yatagı atsan atılmaz satsan satılmaz ugruna heba eyledım kol kanat gerip üstüne titrediğim ugruna can verıp can hrba ettiğim nerelerdesin nefesim tükenir ecel teri döker brdenim suretine hasret kaldığım nerdesin cennet kokulu anam cennat kokulu babam cennet kokulu gardasım cennet kokulu yarenliğim cennet kokulu yolum yoldaşım. Mihman bakışlı nefsim varıp yoluna tama eylesem zikrini dilde değil yürekten dillendirsem şu yaban ellere nıyaz eylesem seni bana beni sana nişan eylese benki sana varsam igne oyalı bohcamı heybene emanet eylesem sorgusuz sualsiz düşsem ardına ardın sıra adımlarında yolumu bulsam yolunda kal diyenim dur diyenim gel diyenim olmasa sırrın sırlara erdirse göğün üstünde mavi bulutlara döş eylesen akan akarsuda pak eylesen kılınsa namazım nasıp bas üstünde baş eylese helal lokmasında helallik verilse hak lokması ardımda aş eylense varıp şu dünyada göç eylesem sevdam yüreğime nakşeylese . Ey gönül tahtım sol yanım sag elımin altında baş eylese de akıp giden zahir zaman nefsimi kör eylese vicdanım ise el eylese ardım sıra sır eylese....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.