Oruç Başıma Vurdu
Martkette manav bölümünün yanına yaklaşılmıyor..
Müslümanlar bitirdi ülke ekonomisini, hukuğunu, tarımını hayvancılığını vb vb...
Oruçlu oruçlu beddua ediyorum siyasal islama, Akp’ye, zamanında Erbekan’a, Özal’a, Cübbeli ye,
Fethhullah’a, Saidi nursi ye, çakma diyanet işleri başkanlarına, parayla ezan okuyup namaz kıldırkaçlarına, süleymancılara, nakşilelere onların borazanlarına...
Orucu da sırf kültür, dna mıza işlenmiş, sosyal bir etkinlik diye tutuyorum yani..
Oruç tutup yalan söyleyen, hırsızlık yapan islamiyetten tiksindim.
İnsanları aptal yerine koyan alim müsvetlerinden iğrendim.
Cumhuriyeti yıkıp, saçma sapan ne olduğu belli olmayan bir islami şeriat getirmek isteyen çevrelerin
bu vatana yaptıkları kötülüklerden iğrendim.
Arkadaşlar GİG TV izlediniz mi?
Müslümanların yaptıkları sadece küfür etmek o kanala.
Çünkü bizlere geleneksel babada camide kuran kurslarında, okulda din eğitimi ve kültür derslerinde, cuma hutbelerinde, tarikat cemaat sohbetlerin ve zikirlerinde öğretilen anlatılanların yalan olduğunu bir bir ortaya koyuyorlar..
Siz de bir ömrünüzü islami ve kurani yalanlarla geçirdiğiniz için kızacak saracak yer alıyorsunuz?
Kime kızabilirsiniz ki?
Anne babanıza mı, cami merkezli ikircikli sosyal kültürel yaşama mı?
Amca dayı teyze akrabai büyüklerinize mi?
Rahmetli dede veya ninelerinize mi?
Hacı hoca takımına mı?
Eğitim sistemine mi, yoksa zamanında solcu ve sosyalist ve kominist arkadaşlarınıza inanmadığınız için kendinize mi?
Neyse canlar, az kaldı iftara..
Hayırlı ramazanlar, hayrı da yok bereketi de orası ayrı ancak ağız alışkanlığı işte..
Bu vatana islamilerin yaptıkları kötülükler, öncelikle ölmeden kendilerinden, çocuklarından ve torunlarından çıksın Allah’ım..
Selametle AZİZİM..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.