- 735 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KALP GÖZÜM
Merhaba kalp gözüm...
kalbimden odasında dört gözle bekliyorum seni özlemin hasret makamı varmış.
Ömrümce özlediğim o gözlere hasretim şimdİ.
Ey aşkın en saf masum hali neredesin söylesene gül güzeli.
Çehreni görmeyen bir ben gülebilir mi ?
Gitmişsin bilinmez diyarlara..
Karardı dünyam benim Güne’şim benim Ay’ım benim güzeller içinde şahım.
Hangi iklimdesin dön gözlerimin feri söndü dön kalbimin ilmi soldu dön !!
Duydumki yarellere gitmişsin , kalbimin yerine bir kaya dikmişsin Allah aşkına dön!!
Bir umut bir seda gelmez oldu senden bir selama razıyım dünden kalp dergahını talan eden kalbe şifam dön !
Gözlerim yolunu gözlemekten yoruldu benzim ak idi sarardı soldu mana yolunda umut buldu
söyletme beni dön!!
Başka başka dostlar bulmuşsun benim yerime birilerini koymuşsun hayatında beni fazlalık saymışsın meyletme yabancılara dön!!
Ne bilirler kadrini sevebilirmi bir başlası ben gibi seni eskimeyen anı dinmeyen gözyaşımsın şimdi hakikata anahtarım ...dön !!
Bilmiyorum mutlumusun,kederlimi ,hüzünlümü sevinçlimi içime dert oldun dön!!
Ey yürekteki acım hem derdim hem ilacım nurani yolda ışığım neredesin dön !!
bu kul özleme dayanamaz oldu kalbin ızdırabı birdi bindert oldu
hakikat kapısı hüzünle doldu dön!!
Bİlmezsin ne haber var dünyadan zengin anlamazki kalbi deryadan mutlu kişi ne bilsin buluşmayı rüyadan hayal deyip geçme kalbi hülyadan ...dön!!
Ah aşkın en acı hali nefse uzak kalbe yakin habibim el ne bilsin sen bana el değilsin Haktan emanetisin...
ALLAHIN aşkına dön!!
Kalp artık atmaz oldu omuz bu yükü taşıyamaz oldu gözümün yaşı dinmez oldu ey ruhi aynam dön !!
Yaradan bilir yaram sensin ben kulsam köprüm sensin valığıma sebeb sensin dön ey Aşk dön...!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.