- 309 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR PORTRE DENEMESİ
Onu uzaktan gelirken ilk gördüğümde gecenin karanlığında parlayan bir yıldız 💫 gibiydi.Sanki yüzünde içten içe bir yatay parantez, bir umutla bakan parlak ve ışıldayan bir göz 👁,bir bakış 👀 insanın gönlüne girip yaralayan ve aşıkları🥰 büyülemekte eşsiz, kaşları biraz ebruli birazda zülfi tavırlı bir hilal🌙.Göz, kaş ve kirpiğin ortaya koyduğu derinlemesine şirin bir çukur ve o çukurda insanın içini ferahlatan derinlemesine bir sevgi 🥰.Gamzenin gelişinden doğan bir lalezar.Cennet bahçesinden doğmuş olmalı bu gamze, öyle şeffaf öyle letafetli.Sâba rüzgarının💨 esmesi gibidir O.Kuş 🐦cıvıltısı gibi sessiz 🤫,yumuşak ve sesinde huzur bulucu bir parçalanma, Kevser kuyusu âdeta.Onda ne var beni ona bağlayan bilmiyorum🤔 ama, sanki o benim ilacım, hayata bağlanma nedenim, belkide yaşama sebebim.
Bana doğru gelen adımları kendine güvenir, omuzları geniş, gerdanı uzun, sağlam ve insanın içini baştan aşşağıya değiştiren bir bakış 👀, yürüyüşü🥾 sert.Duruşunu hiç içine yansıtmamış ne kadar taş kalpli🖤 gibi dursada sanki içinde yumuşak bir sedef var.Yemek yemeyi,şaka🙃 yapmayı, konuşmayı ve matematiği🧮 çok sever.Sanki benim ruhumu alıp ona vermişler onun ruhunuda bana.Onunla geçirdiğim her saniye bana çok iyi geliyor.Galiba bu hayattaki, en büyük korkum onu kaybetmek olacak.Yeri geldiğinde hırçın bir aslan 🦁 gibi öfkelenir fakat hiçbir zaman merhametini kaybetmez.Sabırsız, iddiacı, sabit kararlı, gururlu, ahlak konusunda ise benim için mükemmel bir kişiliğe sahip.Politikacı, zeki🤓 kıvrak zekalı🧠 ve güvenilir.BU DÜNYADA BENDEN BİR TANEDİR.AMA O TAM OLARAK BENİM ÇİFTİMDİR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.