- 312 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir portre denemesi=LİSEDEKİ İLK GÖZÜM😊😊
İlk önce kapı kenarının 3.sırasında oturan bir ilayda arkadaşım vardı .Aslında daha tanımıyordum bile ,sonra bir gün bir hoca geldi ilayda ile beni yan yana oturttu .İlayda kırmızı çantası ,elinde edebiyat kitabı ile bana doğru geldi .Ve orta sıraya o günden sonra beraber oturduk.Daha sonra başında beyaz şalı ,kara kaşı ,gecenin karanlığını taşıyan gözleri ,ince dudağı ile tamamlanmıştı.Onun yanağında ki gamzeler dudaklarını gerip gülmesi kalbimi ısındırdı .İşte dedim arkadaşımı yani can dostumu buldum ve sekiz aydır beraberiz, onu sevmek güzeldi .Ya da nasıl desem onun beni sevmesi güzeldi. Sıcak ellerini tuttuktan sonra kalbimi ısıttı.Kavga etsek bile yarım saniye sonra yanıma yaklaşıyor tam yan tarafıma oturuyor ,koluma giriyor "beni affet diyor"o gözleri yani gecenin karanlığını taşıyan gözü ona hayır dememe izin vermiyor .1.60 boyu ve hafif kilosu ile yavaşça ayağa kalkıyor beni sarıyor işte o zaman o benim kalbimi tutuyor .Belkide beni tutabilen şey onun adaletli olmasına ve haksızlığa boyun eymemesiydi.Onu gerçekten çok seviyorum tam da kişiliğine göre hedefi var o bir "BAŞSAVCI "olmak istiyor .Umarım hayallerinle beraber bana tutunup istediğin olur .CANIM İLAYDAMM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.