- 933 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
İNAN Kİ İYİ DEĞİLİM AŞKIM.
İNAN Kİ İYİ DEĞİLİM AŞKIM.
Merhaba aşkım.
Bugün arkadaşın Katty ile karşılaştım. Seni sordum. Bugünlerde iyi olmadığını söyledi. Sabaha umutsuzca uyanıyor, güneş yüzüne vurdukça karanlık günleri hatırlıyormuşsun. Kahvaltı saatlerini bile kaçırıyormuşsun. Muhtemelen içtiğin kahve ve sigaradan olsa gerek diyorum. Giyimine kuşamına da özen göstermiyormuşsun. Rahat ve kolayda olan ne varsa üztüne giyip kimseyi umursamıyormuşsun. Hatta ben yokum diye, güzel görünmemek için makyaj bile yapmıyormuşsun. Bir ara düşündüm de Katty beni üzmek için mi söylüyor diye, ama akşamları gidip yatağında bile uyumuyormuşsun. İşte bunu söylediğinde Katty’nin söylediklerine inandım. Ve içim burkuldu. Çünkü benim olmadığım zamanlarda Ola ki kollarını açtığında benim olmadığımı görünce üzülüyormuşsun diye, hep koltukta uyuyormuşsun. İlle de başını göğsüme yaslayıp yüreğimin melodisini dinlemek istiyormuşsun.
Bunu söyleyerek seni üzmek istemezdim. Ama ben de senden uzaklarda iyi değilim aşkım. Her nereye baksam, her kimi görsem sana benzetiyor, kendi kendime silüetinle konuşuyorum. Silüetinle konuşuyorum dedim ya, bazen de bilindik kavgamızı yapıyoruz. Ben seni, senin beni sevdiğinden daha çok seviyorum dediğimde, sen biraz somurtuyor, sonrasında hayır ben daha çok seviyorum diyorsun. Kimilerine göre sıradan olan bu kavgamızın görenler, niceliğini, anlamını boyutunu, hacmini bilmiş olsalar var ya, hayatta boşu boşuna nefes aldıklarının farkına varacak, onlar da en az bizim kadar sevecek ve mutlu olacaklar. Ne yazık ki onlar hep bu güzelliklerden mahrum kalmışlar. Ha bazıları da kendi kendime konuştuğumu görünce üzülüyor ve ah garibim. Kim bilir ne derdi var diye acıyarak üzülüyorlar. Bilmiyorlar ki mutluluğumun dışa vurumudur. Ah aşkım ah! Bir bilsen imgemde nice senler yarattığımı, üç öğünde ekmeğime katık yaptığımı.
Nihayet imgemde yarattığım senlerle, yüreğimde taşıdığım sevdamla dönüyorum eve. Elimde telefon, kulağım seste seni bekliyorum. Bu bekleyişim sakın üzmesin seni. Uzakta da olsan sesini duyacak, kamerada seni göreceğim ya, keyfimce sana özlem büyütüyorum. Bilirsin, televizyon seyretmem pek. Arada bir kitap okuyor, en çok da sana şiirler yazıyorum. Bir de Salı günleri, sadece Salı günleri Fox TV’de kadın dizisini seyrediyorum. Uyuduğun saatleri bildiğim için senden önce de uyumuyorum. Ola ki uyuduğunda bir rüya görme ihtimali olursa, geç kalmamak için hep hazırda bekliyorum.
İnan ki iyi değilim aşkım. Bazen de kendimi unutuyor gibi yapıyorum. Çünkü kendimi unuttuğum anlarda hep sende oluyorum. Geçmişte yaşayamadığım günlere seni sığdırmaya çalışıyor, kabuk bağlayan yaralarımı kanatmıyorum. Biliyorum ki yanımda canım erim diye yaralarımı öpüp iyileştirecek kadınım yoktur.
iyi değilim aşkım. Eskisi gibi burcu burcu aşk kokan her satırı sana çıkan şiirler de yazamıyorum. Düzensiz kafiyelerle her dörtlükte sana özlemler çoğaltıyorum. Ola ki sana bir mektup yazsam, gözlerimden dökülen iyot yağmurlarıyla kağıdı bile ıslatıyorum. İç çekişli sensizliğime düşen adınla, uğradığım Elmalı konakta içip içip aşkınla sarhoş oluyorum. Ve sonra Metin diyorum. Hani Çelik bakışlı kızın sevgilisi Metin’e MY Sanata gidiyorum. Daha içeriye girdiğim anda saate bakıyor ve senin de gelmeni bekliyorum. Çünkü seni beklemeyi bile seviyorum. Bil istedim. Sen gelmeyince okunan şiirlerden, şarkılardan, türkülerden de zevk almıyorum. Sürprizleri severim bilirsin. Ola ki sürpriz yapar da çıkar gelirsin, önceden haber verme olur mu? Bırak da yüreğim bana gelmenin hayalini kursun. Bırak da seni karşımda gördüğümde kalbim dursun. Bencilliğime ver aşkım. Ben, senin beni sevdiğinden daha çok seviyorum aşkım. İlle de kavga mı etmek istiyordun. İşte al sana bir kavga sebebi daha. Sen mi beni, benmi seni daha çok seviyorum?
Elbette ben seni daha çok seviyorum aşkım. Hadi kabullen artık. Öpüp koklaşıp barışalım. Nefrette değil, hep sevgide buluşalım!..
Efkan ÖTGÜN
Efkan ÖTGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.