- 896 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Su İçtiğin kuyu pisletilmez...
O kadar kendine ve ebedi yaşayacağına emin olmuş ki;
-Nasılsınız ?
Kelamına
-Kamera arkasına çekildim...Seyrediyorum..Ahaaahaaaa..Küçük dağları ben yarattım havası...
Yahu kardeş 70 yaşını görmüş bir insan havasından ziyade..!
Nefsinin sevk ve idare ettiği zavallı durumunda olmana rağmen bunu anlamaman,görmemen..
Hakikaten kendine yazık etmişsin.
Dünya sana kalsa da
sen dünyaya kalmayacaksın.
Vay be nasıl bir özgüven..!
Nasıl bir narsizmin içerisindesin..
Ve farkında değilsin..
Yazık ki nefsin ilahlaştırmış seni..!
Kamera demişken bende ilave edeyim.İnanırsın inanmazsın o senin mesele ...Lakin bütün canlıların ömürleri kaydedilir..
Ve ölüm anında görülmüş olan hesabıda dürülüp hak ettiği eline tutuşturulur.
Hiç kimse yaşarken kamera ardında olamaz...
Çünkü imtihan edilmek üzere yaratılıp, ömrüne imtihan malzemeleri verilir..!Ve onun ömrüne; hesabı olacak insanlarda dahil edilir..
O kullara hak,hukuk,adalet ve edeb içinde muamele edebilen nefisler , imtihanda başarılı sayılacaklar..
Aksi davranışlarda ise Rabbimizin aşikar ve defaaten ilan ettiği cehenneme sevkedileceklerdir....
Din ne demektir..?
Onu dahi algılayamadan ,kendine çeşitli rütbe ya da iltifat hali üretmek için koşa koşa ümre derdine düşersin..!
Dua İle Nedamet duyup Allah’a yakarmak ve sıgınmaktır DİN...
Lakin bir kibir deryasına kapılmış,öyle bir gerilmiş ki nefsi...Hak yitire..Ne sözünden söz olur..Ne de hayrından köz olur...
Kibirli insanlar, kendilerini taparcasına sevdikleri halde kadar başkalarını da hakir görürler.
Kendini beğenmişlik, aşırı gurur ve kendine gereğinden fazla kıymet vermekdir.
Ve hatta kibire tapanlar, sadece üstün oldukları için, başkalarının da kendilerini üstte tuttuğuna inanır.Kişilikleri aşırı gurur ve kibirden oluşur
Neyse ki Kainatı Yaratan Allah var..Çok şükür ki..!Ona hesap var...
Dilerim ki; o secde de dersinki
-Ya Rabb ben insanlara kibr ile yaklaşıyorum..Ya Rabb beni affet...Magfiret et..
Nedameti duymanı umuyorum...Hoş Rabbimiz Kulun kulla olan haklarını affetmeyeceğini..!
Mahkemei Kübrada hesab görüleceğini beyan etmişken..
Benim yazım ve sözlerimde hoş gelmeyecektir...
Bizde de herkese hak ettiği cevabı verecek kadar laf ve yürek illaki var..
Lakin verilen terbiyede su içtiğin kuyu ve aş yediğin kaba pislenmez...!
Her zaman dediğim yine aynı..
Herkese hakkımı hak ettiği kadar helal ediyorum..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.