- 841 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
3 MAYIS TÜRKÇÜLÜK GÜNÜ
3 MAYIS TÜRKÇÜLÜK GÜNÜ NEDİR ?
3 Mayıs 1944 Türkçülük Günü Ulu Yolbaşçımız Hüseyin Nihal Atsız’ın dönemin "Ben Türkçü bir Başbakanım. Türkçülük bizim için bir kültür meselesi olduğu kadar, bir kan meselesidir." diyen Başbakanı Şükrü Saraçoğluna o dönemde kızık komünistlik hareketlerine karşı önlem alınabilmesi için iki tane açık mektup yazmasıyla korkaklar tarafından adeta “Türkçü güruh ihtilal yapacak” gibi korkularla aralarında Dr. Üsteğmen Fethi Tevetoğlu, Piyade Üsteğmen Alparslan Türkeş, Türk Tarihi Profesörü Zeki Velidi Togan, Ankara Konservatuarı Direktörü Orhan Şaik Gökyay, Atsız’ın kardeşi edebiyat öğretmeni Nejdet Sancar ve İstanbul Üniversitesi doktora öğrencisi Reha Oğuz Türkkan’ın da bulunduğu bazı sanıklar tutuklandı. O dönemden bahsederken çok köklenmiş çürümüş fikirleri olan sözde ülkücüler bulunmaktadır. O tabuları şu an yıkmayacağım. Biraz daha oyalansınlar gerçek hareketin ne olduğunu umarım hatırlarlar. Türkçülük günü Hüseyin Nihal Atsız tabutluklarda yatmış yine de yolundan dönmemiştir. Kardeşi Nejdet Sançar şöye demiştir: “Türk’ü sevdim, seveceğim. Ama bunun sonunda ızdıraplar varmış, felaketler varmış, hatta karşılaşılacak türlü kahpelikler doluymuş. Hepsi kabul! Türk Irkı sağ olsun!...”
Bu kadar acının, kanın,kederin,kinin olduğu bir gün piknik yapılarak kutlanamaz. Bugüne ‘Milliyetçilik Günü’ denilemez. Zira neyin milliyetçiliği ? Ülkücü yemininde italyan faşizmine karşı olduğuna dair yemin eden adamlar 3 Mayıs Milliyetçilik Gününde (!) bu yemini mi yutuyorlar. Ne milliyetçiliğinden bahsediyorlar kürt mü arap mı çerkez mi rum mu ingiliz mi abaza mı çinli mi ? Türk demek Türkçü demek bu kadar mı zor ? Ülkü Ocakları başkanı yaptığı piknikte bedava yok bedava yemek dağıtarak bu günün anlamını önemini hatırlayabilecek veya hatırlatabilecek mi ? Ülkü Ocakları aş evi değildir karnı aç olan her şehirde bulunan aş evlerinden yararlanabilir. Ülkü Ocakları fikir açlıklarını doyurur. Kendisi açken ülküdaşlarına yemek taşıyan bu yolda bu uğurda çabalarken kahpece bıçaklanan fakat şehadet nedeni bu değil de açlık olan şehitlerin fikri nerede ? Ya adam akıllı TÜRKÇÜLÜK BAYRAMI KUTLAYIN ya da şehidiniz şehidimiz davanız davamız değildir bizden de uzak durun !
Muhammet Hüseyin Timuçin
YORUMLAR
Muhammet Bey öncelikle edebiyat defterine ve aramıza hoş geldiniz. Sanırım yazı sayfasındaki ilk yazınız, hayırlı uğurlu olsun.
Yazınızın başlığından ve içeriğinden anladığım kadarıyla ülkücü bir arkadaşımızsınız. Hemen belirteyim ben ülkücü değilim. Ama yazınızın içeriğinden anladığım kadarıyla sanırım ülkücülüğe oldukça hakim birisiniz. O halde izniniz olursa kafama takılan ve bilgisizliğimi gidermek adına size birkaç şey sormak istiyorum.
-Türkçülük gününü piknik yaparak kutlayanlar kimler? Siz kimsiniz?
-Ülkücülük bir ideoloji midir, yoksa etnik kökene dayalı kültürel bir oluşum mu? Eğer ideoloji ise niye mesela sol ideoloji değil? Yok, eğer ideoloji değil de kültürel bir oluşum ise seksen öncesinde öz be öz Türk ve Atatürkçü oğlu Atatürkçü, emperyalizme karşı çıkan tam bağımsız Türkiye idealleri olan Türk solcularının karşısında ülkücüler oldu?. Ve resmen Siyonist ve emperyalist güçlerin ülke içindeki işbirlikçileri olan gladio tipi yapılanmaların talimatlarıyla hareket ettiler.?
-Yok, eğer kültürel bir oluşum ise o zaman kenan evren niye ülkücü anlayış için; sapık ideoloji dedi. Yani ülkücülüğü ideolojik bir siyasi hareket olarak tanımladı?
- Siyonist güçlerin işbirlikçileri olan seksen darbecileri ülkücülerle işleri bitince niye ülkenin solcularıyla birlikte ülkücüleri de toplayıp aynı hücrelere doldurup şiddet ve işkence içeren hapis hayatı yaşatıp aynı muameleye tabi tuttular?
-Kendisini ülkücü olarak tanımlayan legal siyasi bir partiden kopan, illegal ilişkilerle yeni bir siyasi parti kuranlar da kendilerini ülkücü olarak tanımlaya bilir mi?
- Bilerek veya bilmeyerek İslam düşmanı Siyonistlerin ve onların işbirlikçilerinin talimatıyla hareket eden ve bir şekilde ölen biride şehit sayılır mı?
- Selçuklu Türk devletini yok sayan, Osmanlı Türk devletini aşağılayan ve sonrada kendisinin ülkücü olduğunu söyleyen biri ülkücü tanımına girer mi?
-Milliyetçiler için Türkçülüğün değişmez genel tanımı Türk İslam ülküsü ise, her fırsatta İslama ve Müslümanlara saldıran atılmış iftiraları canhıraş savunan bir kişi ben ülkücüyüm dese ülkücü sınıfına girer mi?
Konuya çok hakim değilim ama bildiğim kadarıyla eskiden ülkücülük, Türk İslam ülküsü üzerinden sentezlenir, Ülkücüler de ona göre tavır alırdı. Günümüzde ise, İslama küfreden de ben ülkücüyüm diyor. Bıyıklarını aşağı sarkıtıp pavyonda gece kulübünde alenen kadınların pazarlandığı ortamlar da fedailik yapanda ben ülkücüyüm diyor. Karanlık işlerden para kazanan biri parmağına üç hilal veya bozkurt yüzüğü takıp ben de ülkücüyüm diyor. Ülkücülük de yeni akımlar mı oluştu ne?!’’
Aslında bir yığın soru var kafamda cevabını öğrenmek istediğim ama sizi de daha ilk yazınız da yormak doğru olmaz.
Neyse tekrar hoş geldiniz güzel paylaşımlarda buluşmak dileğimle.
Saygı ve sevgilerimle
mirim
Aklın sıra sorduğun çok zekice (!) sorulara ülkücüler adına cevaplar veriyorsun.
Sen ülkücülük nedir biliyor musun ki bu konuda ahkam kesiyorsun ?
Hele bir sorun var ki tam evlere şenlik. “- Selçuklu Türk devletini yok sayan, Osmanlı Türk devletini aşağılayan ve sonrada kendisinin ülkücü olduğunu söyleyen biri ülkücü tanımına girer mi? “
Bu konuda daha geçen gün şiir yazdım ben. Selçuklu’yu ve öncesini yok sayan ve aslında Türklükle uzaktan yakından ilgisi olmadığı gibi katı bir Türk düşmanı olan Osmanlı’yı milat kabul eden sizlersiniz. Zaten niyetiniz sloganınızdan belli. Neymiş “Osmanlı Çocuğuyuz” Niye Türk çocuğu değil de Osmanlı ? Osmanlı bir ırk değildir ki. Hakim bir ailenin ismidir. Hiçbir Türk Selçuklu’yu reddetmediği gibi Selçukluyla da sınırlı kalmaz. Ergenekon’a kadar gider. Hani şu sizin uyduruk delillerle askerimizi ordumuzu perişan eden uyduruk davaya verdiğiniz isim biz Türklerin dünyaya açılış efsanesinin adıdır.
Türk kelimesine olan alerjini biliyorum. Sen ne kadar inkar etsen de bilinç altına kadar sızmış bir nefret söz konusu. Öyle olmasa böyle bir konuya da bodoslama dalmazdın.
Yok siyonislerle işbirliği yapanlarla berabermiş de… Yok ülkücü bir partiden kopanlar ülkücü kalırmıy mış ! Bla bla bla… Bir kere ülkücü Türklüğünü ayakları altına alıp çiğneyen, hayatında bir kez olsun ben Türküm demeyen ve Siyonistlerin nihai hedefi olan BOP’un eş başkanı olduğunu söyleyen birinin ayakçılığını yapmaz. Onlar ülkücü değil yanaşma… Bu aşağılık pozisyonu içine sindiremeyen gerçek ülkücü ve Türkçüler naylon olanlarla yollarını ayırmıştır. O kadar… Tabii sizin zihniyetinize uşaklık yapmayanları böyle saçma sapan ithamlarla suçlamanız sizin genel ahlak yapınıza çok uygun.
Hiçbir ülkücü İslam’a saldırmaz. Asıl kendisine Müslüman süsü veren ve hırsızlığı, tecavüzü, yalanı, kısacası İslam Dini’nin reddettiği her türlü pisliği yapıp, İslam dinini bu pisliklerine paravan yapan kafirlere mücadele eder.
Ayrıcaİslam dinini Türklüğün alternatifi yada ikamesi gibi gören cahillerden bıktık usandık. Din ve ırk olgusunu bir birine karıştırmak için ancak bir cübbeli zeka seviyesinde olmayı gerektirir.
Bugün Macaristan’da, Ukrayna’da Müslüman olmayan çok büyük oranda Türk var. Yani ikisi çok ayrı kavramlar. Ama illa ki evirip çevirip işi sürekli istismar ettiğiniz dinimize dayamak zorundasınız…
Yukarıda bir sürü zırva soru sormuşsun ama samimi söylüyorum cevap vermeye bile değmez.
Şu Türk Milleti karşısında duyduğunuz aşağılık kompleksinden vazgeçin artık.
Yok piknikmiş miknikmiş. Nedir bunlar yahu ? Sana ne biz ister piknikte kutlarız ister mevlüt okuturuz.
Ya seni çözemedim gitti nasıl birisin ?
Serhat BİNGÖL
Dün akşam deftere girdiğimde yazılara göz gezdirdim yorum yazılabilecek yazı olarak Muhammet beyin yazısını gördüm sanırım konuya hakim bir arkadaşımız sorularıma cevap verebilecek donanıma sahip olduğunu düşündüm. Yani bodoslama dalmadım.
Alınganlık gösterme, ülkücülükle ilgili kafamda ki soruları sana da sorabilirdim tabi ama nedense sende o sorularımın cevabını verebilecek kapasite olmadığı gibi ve böyle bir donanıma sahip olmadığın şeklinde bir algı var. Yok, eğer yanılıyorsam o zaman vıdı vıdı etmene gerek yok, sorularımın cevabını sen ver olsun bitsin her zaman yaptığın gibi konuyu saptırıp benim Türklük alerjim olduğunu gibi bir zırvalamaya getirme konuyu. Kaldı ki,benim Türklükle veya Türklüğümle ilgili bir kompleksim yok çok şükür dedelerim de atalarım da katışıksız Türk orjinli hem de iki yüz elli yıllık soy ağacımın olduğu birde kütüğe sahibim.
Bence sen önce kendine bak, savunduklarına bak, birlikte hareket ettiklerine bak, kısacası kendin bi’gözden geçir sonra başkalarının Türklük alerjisi var mı yok mu onu sorgula.
‘’Yok piknikmiş miknikmiş. Nedir bunlar yahu ? Sana ne biz ister piknikte kutlarız ister mevlüt okuturuz.
Ya seni çözemedim gitti nasıl birisin ?’’ çözemediğin kişi ben miyim bilmiyorum ama Sanırım bu satırın muhatabı ben değilim.
mirim
- Bilerek veya bilmeyerek İslam düşmanı Siyonistlerin ve onların işbirlikçilerinin talimatıyla hareket eden ve bir şekilde ölen biride şehit sayılır mı?
Bunlar ne ya, bunlar ne ? Al sana zırva işte. Hadi sen benim zırvamı göster.
Legal parti diye kasttetiğin, hani şu bir türlü yandaşı olduğunu itiraf edemediğin partiyle bir birlerine ağza alınmayacak hakaretler, küfürler, omoyla momoyla yıkamalar, hırsızlıkla itham edenler, zürriyetsiz köpek diyenlerin sonradan ulanan kanadını mı ?
2016 da Cumhurbaşkanı başdanışmanının Bahçeli için, "salyalarını yalayacağı süreç başlıyor" dedikten sonra sahiden yaladığına şahit olmuşken, temel fikriyatı Türk Milliyetçili üzerine inşa edilmiş bir partinin lideri konumundaki bir şahsın düştüğü içler acısı durum yüzünden Türk düşmanı bir kitleye teslim mi olacağız sandınız ? O basiretsizi artık hangi yöntemlerle Türk düşmanlarına payanda ettiniz bilmem ama bize gücünüz yetmez. Bebek katiline sayın Öcalan diyen, Habur rezaletinin mimarı, kazılmasına göz yumdukları hendeklerle yüzlerce şehit vermemize neden olan, Sayın Öcalan'la görüşmeye gidenleri ben yolladım, sıkıntısı olan bana gelsin diyen, Cumhurbaşkanı düzeyine gelip de Lazistan, Kürdistan diyebilme özelliğine haiz, Barzani denen köpeği karşılarken sözde kürdistan bayrağı çeken ve meclis çatısı altında sizlere, Barzani itini alkışlatıp "Türkiye seninle gurur duyuyor" diye ulutanlarla, Oslo'da özerklik sözü veren, Dolmabahçe'de bebek katilinin manifestosunu kuzu kuzu imzalayanları bir yana koyacaksın bizi PKK ile işbiliği yapmakla suçlayacaksın ! Brehh breh brehhh... Yani sizden olmayan ya PKK lı ya Fetöcü he mi gülüm ? PKK Lının da Fetöcünün de kralı sizsiniz siz...
Yazdığın yorumda boş boş demagoji yapmışsın. Türkçe anlamı zırvadır. Ki aynen öyle. Sorduğun sorular bile saçma sapan.
Hele yukarıda belirttiğim cümlen var ya vallahi 5 yaşındaki çocuğun soracağı soru değil. Neymiş , "- Selçuklu Türk devletini yok sayan, Osmanlı Türk devletini aşağılayan ve sonrada kendisinin ülkücü olduğunu söyleyen biri ülkücü tanımına girer mi?
"'ymiş ! Babababa... Hadi öbürlerini boş verdim de aha bu cümleni izah et...
Benim boş konuşmadığımı defter alemi çok iyi bilir. Aslında sen de aslanlar gibi biliyorsun ama ne yapacaksın, elbette kendini ancak böyle müdafa edebilirsin.
Serhat sana abi tavsiyesi; boyunu aşan sularda yüzmeye çalışma aha böyle boğulursun.
Bak şiirime ait bu kıta sana kapak olsun
"Osman’la sınırlı değildir soyu
Çin Seddi’ne kadar uzanır boyu
Demirden dağ deldi başladı toyu
Gerekirse yine delmeli beyim"
Serhat BİNGÖL
Evet, ne var bunda Türk İslam ülküsünden ayrılmış yazımda da belirtiğim gibi bıyıklarını aşağıya sarkıtmış gece kulüplerinde fedailik yapan biride yani yaşarken illegal işlerle uğraşmış birisi eceliyle ölürse kendini ülkücü olarak tanıtı diye oda şehit sayılır mı? Ne oldu ayıp mı ettim cevaplaması çok mu zor.
Ya da kendini ülkücü olarak tanıtan biri tarihi şahsiyetlerine, hünkarlarına, hakanlarına, tecavüzcü ve oğlancı diyebiliyorsa hatta kerhane açmakla suçlayabiliyorsa o kişi ülkücü sayılır mı gayet masum bir soru ne var bunda senin gocunmanı gerektirecek bir şey mi var?
Derin sularda yüzmemem konusundaki tavsiyen için teşekkür ederim ancak naçizane ben bedelini ödemek kaydıyla cuntacıların devleti hileyle ve cebren ele geçirdikleri zaman da bile eleştirel tavrımı ortaya koyuyordum. Muhtemelen senin zihniyetin o dönem derin sularda yüzmemek için duvar dibinden usul usul yürürken benim zihniyetim içeride ağır işkence görüyordu. Yani anlayacağın bizler dayak yemeye antıramanlıyız derimiz kayış gibi oldu sen takma kafana. Ancak haddim değil ama benim sana bir tavsiyede bulunmamı istersen ‘’çok oku’’ çünkü her seferinde insanları iktidar yanlısı göstermen derin siyasal bilgi eksikliğin olduğunu gösteriyor. Oku derken sözcü gazetesini kast etmiyorum.
Şiirin için ayrıca teşekkür ederim her zaman yorumlarımda söylerim şiir konusunda üstüne tanımam ellerine sağlık.
mirim
Bahçeli'nin dediğini bana referans gösteriyorsun da... Unuttuğun bir şey var. O bugün kıçını yaladığı siyasi partiye neler söyledi neler. Mesela başındaki adama hırsız dedi, ş....siz dedi, hain dedi. Dedi de dedi. O zaman o söylediklerini de dikkate alacaksın. Diğeri de ona zürriyetsiz dedi. Hayvan dedi. Fatiha bilmez dedi. Dedi d dedi. İstersen sana bir link atayım mı ? :) Hadi atmayayım.
Millet der... Ağzı torba değil ki büzesin. Ortaya delil koyacaksın, öyle kuru kuruya iftira atmayacaksın. Bak ben önceki yazımda Habur dedim, Oslo dedim, Manifesto dedim, Barzani dedim. Yani hepsi delilli ispatlı. İftira atan namussuz şerefsiz olsun. Bu konuda anlaştık mı ?
Şehitlik konusuna gelince, o soruyu bana niye soruyorsun. Ben Şeyhülİslam mıyım ? Kişinin nereye gideceğini ve ölünce nasıl muamele göreceğini ben değil Allah bilir. Bizde cennete tapu dağıtmak gibi bir faaliyet yok. Sen onu AKP ye oy veren cennete gidecek diyenlere sor, onlar bilir.
Gelelim 80 darbesine :)
Yanlış adama çattın. Ben 12 Eylül'de içeri alınıp işkence görmüş adamım. Hem de çocuk yaşta. Ve onun öncesinde de iki kez cezaevine girdim. Bana başkalarının hatırasını nakletme. Birinci ağızdan, yani benden dinle. Sizinkiler darbecilerden beslenirken biz bedel ödüyorduk. 12 Eylül öncesi de bu dinden geçinen tayfanın adı yeşil komünistlerdi. Biz mücadele verirken onlar sıraların altına saklanıyordu. 12 Eylül'den en çok kim nemalanmış iyi araştır !
Sizler Atatürk için demediğinizi bırakmadınız. Anasının genelevde çalıştığını bile iddia ettiniz. Kızıyla ilişkisi olduğunu iddia ettiniz. İftira atarken ne Allah'tan korktunuz ne kuldan utandınız.
Neymiş, padişahlara oğlancı demişler. Yahu bunlar inkar edilmeye ama resmi tarihte konuşulmayan gerçekler. Ayrıca Abdülhamit Han zamanında genelev açıldığını bütün dünya biliyor, sen nesini inkar ediyorsun ? Abdülhamit hakkında söylenenleri ben burada yazmaya ar ederim. Hepsi de gerçektir. 16 karısı olduğu yalan mı ? Ondan öncede padişahların 200 e varan cariyeleri olduğu yalan mı ? Hayatı boyunca padişaha bir gece kadınlık yapıp ömür boyu onunla yetinenleri mi konuşalım ?
Valla Serhat konuştukça batıyorsun.
Ne zaman böyle bir yazı paylaşılsa ilk damlayan sensin. Türk milliyetçiliği vurgusu seni neden bu kadar rahatsız ediyor ? Anında gelip o kıt bilginle yazıyı çürütmeye çalışıyorsun. Hani bunları bilinçli yapsan amenna ama sorduğun sorular o kadar saçma sapan ki farkında değilsin.
Neyse...
Bence daha çok okuyup araştırmalısın...
Yada öyle pat diye ortaya atılmamalısın.
Muhammet Hüseyin Timuçin
1-Türkçülük gününde piknik yapan zihniyet 3 Mayıs 1944 Türkçülük Davalarında Hüseyin Nihal Atsız’ın deyimiyle "vaktiyle kendisini sorguya çekenlere -hatamı anladım. beni affetmenizi istirham ederim- diye mektup yazanların liderlik davası don kişot cakasından başka bir şey değildir. böyle liderler ilk seçimde silinmeye mahkumdur." bu yazıda bahsedilen şahıs asıl Adı Hüseyin Feyzullah olup bize Alparslan Türkeş diye tanıtılan zattır. Onun kurmuş olduğu partide (içinde bir zamanlar benim ailem ve ben şahsım da bulundu) ve onun partisinin boyundurluğuna giren Ülkü Ocaklarıdır(lise çağımda yönetim görevine kadar soyunduğum Şanlıurfa gibi bir ilde canımı esirgemediğim bir kurumu eleştiriyorum kimse muhalif sanmasın) Biz diye başlamak isterdim söze lakin şöyle başlamam daha doğru olur ben Hüseyin Nihal Atsız’ın fikrinin ve Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ışığında devletini ve milletini canından çok seven Cemil Meriç’in deyimiyle “Hayatını Türk irfanına adayan münzevi ve mütecessis bir fikir işçisiyim”
2-Ülkücülük sizin de değindiğiniz gibi dönemin siyasileri tarafından ideolojileşmiştir. Ülkü kelime manasıyla hedeftir. Biz Türkçülerin hedefi İŞTE BİRLİK DİLDE BİRLİK FİKİRDE BİRLİK kelimeleriyle sloganlaşan tarihte daha önce defalarca zuhur eden Turan fikrinin savunuculuğudur."Bizim ırkçılığımız hayasız bir renk ayrımcılığı değil, Türk'e düşman olan soysuzlara karşıdır! O dönem sağ ve sol olarak yine bu milletin kandırılmış çocukları öldürüldü. Darbe bu kadar kanla olmaz deyip ortalığı kızıltıran dönemin sözde yöneticileri tarafından savaşa itildi. Komünizm ve Sosyalizm gibi fikirler bizim milli fikirlerimiz olmadığı gibi ahlak ve ananelerimize aykırı olan bir çok yanı var. Sosyalizm sosyal devlet anlayışıysa Roma’da insanlar birbirlerini spor olsun diye keserken, rusya daha bir beylik olup kendi halkına eziyet ederken bizim atalarımız GÖKTÜRK KİTABELERİ’nde ne kadar sosyal bir devlet olduklarını açıkca göstermiştir. Ülkücülüğün asıl fikri ne sağcılık ne solculukdur döneminde bazı solcuların vatan hainliğine dönüşmesi ülkücüleri sağa çekmiştir. Ne sağ ne sol o dönem ülke amerikan emperyalizmine teslim edilmiş ve bu da Türk irfanının zaafları neticesinde yapılmıştır. O dönemdeki her iki tarafın tutumlarını da yanlış bulmakla birlikte ölenler yine garibanlar olmuştur.
3-İllegal oluşum olarak ele aldığınız insanları şöyle sıralayayım doğrusuyla yanlışıyla siz değerlendiriniz. Abdullah Çatlı: devletin pis işlerini yapmış Asala terör örgütünü imha etmiştir. Muhsin Yazıcıoğlu devletin bir çok görevini kendisi yerine getirmiştir. Mahmut Yıldırım Bir beyaz torosa 17.000 hain teröristi sığdırmıştır. Döneme göre yorumlanmayan tarih objektif olamaz bunu o döneme göre yorumlamanızı tavsiye ederim.
4-“Hiç bilenle bilmeyen bir olur mu” ayetinden yola çıkarak kandırılmış fanatikleştirilmiş insanların yanlışlarını görmemek bilmemek eleştirmemek ancak kendi topuğuna sıkmaktır. Ammavelakin son Ülkücü Şehit olarak Yad edilen FIRAT YILMAZ ÇAKIROĞLU ailesinin tek evladıydı ve sırf üniversitesinde duvarlara “Muhammedin p*çleri giremez” yazıları yazmasın dediği için bıçaklanarak şehit edilmiştir. Peki şehit midir bunu Enbiya Suresi 9. Ayetinde “Allah yolunda öldürülenlere ölü demeyiniz . Zira onlar diridirler lakin siz göremezsiniz” diye değinmiştir sizin yorumunuza göre neyse odur.
5- Milliyetçi diye tanımlanmak istemem zira ne milliyetçisi ? Doğrudan doğruya TÜRKÜM TÜRKÇÜYÜM ATATÜRKÇÜYÜM. Biz insanları dinlerine göre ayırmayız. Bizim için en başta soydaşlık gelir. Şuanki tutumları çoğunlukla islamcı olsa da bu oy devlirmek için yapılan omurgasız bir siyasettir. Yine Nihal Atsız’ın dediği gibi “Türkçülük bir ülkü, siyaset ise iktidara geçme taktiğidir. Bu sebeple bir ana inanç ve ana düşünce olan ülkü asla değişmediği halde siyaset yani taktik her zaman değişir.”
Bu yüzden herhangi bir siyasi partinin güdümünde değil de devletim için en uygun düşündüğümü desteklemekte karar kılmış bir Türk genciyim. Yine sorunuzu Hüseyin Nihal Atsız’ın sözleriyle sonlandırmak isterim.
“Partilerde ülkü yoktur İktidara geçmek veya orada kalmak için en aşırı tavizlerden çekinmezler.”
Sorularınızın hepsine bilgimin, fikrimin ve mantığımın yettiği sürece cevap vermekten onur duyarım.
TANRI TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN