- 621 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAKIŞ
Türkiye genel perspektifleri ile hareket eden çok farklı politikalarla farklı alanlarda çalışmalarına devam eden bir ülke
dünya siyaseti Türkiye siyasetini aynı konjonktürde devam ettiren Ortadoğu politikalarında bölgesel güç olma yolunda ilerliyen .
Türkiye’nin sorunu olan terör konusunda Kürt kardeşlerimizden beklentileri oluyor .
Teröre sırtlarını dönmelerini teröre karşı çıkmalarını
terörün kan alınıp kan satılan can alınıp can satılan piyasa oluşturan
iç ve dış mihraklar Kürt halkından destek alamayınca terörde bitme aşamasına gelecektir
Terör konusunda her şey konuşuluyor Kürt halkının hak ve özgürlükleri konusunda doğu ve güneydoğunun yatırımı konusunda hükümet tarafından gereken ciddiyet gösteriliyor
barışın ve kardeşliğin sayfası açılıyor ve devamı gelecek deniyor . Parasal sermaye Türkiye’de yoğunlaşırken getirdiği tehlikelerinde farkında olmamız gerekiyor.
Dünya tarihinin en büyük değişimini geçiriyor
Ortadoğu üzerinde yoğunlaşıyor. Çin kapitalizme adapte oluyor İran siyaseti de değişime uğruyor .
Daha yumuşak politikalar izliyor . İran gelecekte reformlarını genişletecek deniyor .
Türkiye Ortadoğu da rol model olan bir ülke konumuna geliyor .
Dünya siyasetinin taşıyıcı aktörü olmak dünya siyasetini anlamaktan geçiyor.
Fikir düşünce özgürlüğünü bahane ederek dini inanç ve kutsallığa hakaret eden
Ortadoğu da ki arap ülkelerini halklarını kışkırtıyor
iç kargaşa çıkartmak emperyalistlerin bir oyunudur deniyor .
Ülkemizden başlayarak İslami motifleri kültürlerimizi beyin gücümüzü dünya ülkelerine yaymalıyız.
Dünya ile kültür alışverişi sağlanması insanlık tarihi boyunca Müslümanların dünyaya adaleti ve kültürü yaygınlaştırdığı İslam medeniyetini insan medeniyeti olmuştur.
Deniyor Zihinlerimizi beyinlerimizi 90 yıldır işgal altına alan kültür emperyalizminden temizleyelim kurtaralım. Zihniyetimizi değiştirelim. Şerefimizi ayağa kaldıralım.
Aşağılık komplekslerinden kurtaralım. Türkiye arap ve islam dünyasında büyük itibar kazanmıştır.
Osmanlı tarihimize sahip çıkalım. Kültür emperyalizmi yapan milletlerin oyununa gelmeyelim.
Fikir sanat özgürlüğüne sahip çıkalım fakat özgürlük adı altında kurgu adı altında yalan yanlış fikirleri filmlerde, misyonerlik adı altında tiyatrolarda, kitaplarda insanlara anlatmalarına müsaade etmeyelim. Uyanalım, uyandıralım. Gelecek nesili gelmişini ve geçmişini yanlış tanımasın.
İlk önce aynaya bakıp kim olduğumuzu bilelim. hoşcakalın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.