- 745 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bazı Evrensel yasalar hk.
❤️Merhabalar🙏
Sevgi değer dostlarım; Bugün karmik yasasından, sebep - sonuç yasasından bahsetmek istedim.. Karmik yasasında, her etkiye karşın, eşit ve zıt bir tepki varmış!.. Yani her kişinin bir enerjisi vardır, ve dahi bu enerjisini saçan kişi, benzerini çeker.. Yani, iyilik yapan iyilik, kötülük yapan kötülük bulur!.. Yani bu Karmik yasanın kısaca açıklaması, fırtına eken rüzgar biçer!..
Dostlar; Peygamberimiz Muhammed as. Bir gün demiş, kimseyi kınamayınız. Kınadığın, ayıpladığınız şey, başınıza gelmedikçe ölmezsiniz demiş. Yani muhakkak karşılığını alırsınız demiş!..Yani bu Karmik işleyen sistem de, bed dua etmenize gerek yok. Sistem alıyor hakkını zaten.. Ama sabır gerek tabii. Yani bir de, sebep - sonuç yasası vardır ki. Muhteşem dir.. Yaptığımız her eylemin karşılığı bize döner der, sebep - sonuç yasası. Ki muhteşemdir!..
Evet bu Evren içre Evrenlerde hiç bir şey şans eseri değildir!. Muhakkak bir etkinin, yaptığımız bir eylemin sonucudur!.. O yüzden, doğru insan, dürüst insan hiç zarar görmeden yaşar.. Önce Vicdan!.
Dostlar; Evet bugün yaşamı birde bu yasalar çerçevesinde düşünelim!.. Peygamberimiz de 1500 yıl evvel aktarmış zaten bu yasaları bilmeden!.
Neler yaptık, neler yapıyoruz, neler yapabiliriz. Gözden geçirelim. Bu gözden geçirme birilerini suçlama şeklinde değil!. Çünkü suç yok, sadece negatif, nefsi duyguların bize öğrettiği şeyler var!. Eğer yaşadıklarımıza dini ve bu yasalar çerçevesinde mana kattığımızda, onun altında ki gerçeği gördüğümüzde, işte orada dünyada ki görevimizi tamamlamış oluyoruz!.
Duygularımız sadece dünyaya aittir. Bu duygulardan arınmak ise sevgiye geçiştir ki asıl amacımızdır!.. Yani İNSAN olmaya geldik buraya!. şte bugün bunların muhakemesini yapalım ve kendimizi düzeltelim derim!..
Kendimizi düzelttiğimiz her şey de, dünya ve insan da düzelir!.. Her düzelen insan da biziz sonuçta. Bizim diğer ruh parçamız. Düzeltme derken, kendi içimizde muhakeme sonuçta sevgiyle o kişiyi anmaktır!. . An’daki enerji ona gider. Yanımızdadır zaten uzakta değildir ki o kişiler. Zaman ve uzaklık zihnimizin yarattığıdır!.. Evet bu paylaşım umarım faydalı olur. Yarın 1 Myıs işçi ve emekçiler, ezilenler günü!. Onlara hep maddi ve manevi destek olalım derim. Ki ibadet etmiş olalım!.. Bu vesileyle..
🙏Herkese selam, sevgi ve dua üfledim🙏