- 476 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşam Maratonu.
İnsanoğlunun şu dünyada içinde hapsettiği, daha doğrusu hapsetmek zorunda kaldığı o kadar çok şeyler var ki.
Konuşmak isteyip konuşamadığı, yazmak isteyip yazamadığı.
Yaşamı boyunca içinde bir yerlerini bunları gizlemek için kullanmıştır.
Kötü olmaktan korkmuştur.
Başkalarını kırmaktan korkmuştur.
Başkalarının dünyasını mahvetmekten korkmuştur.
Ama bu uğurda kendini mahvetmiştir.
Yaşam; filmlerdeki iyi insan kötü insan rolüne dönmüş.
Sustukça, iyi niyetli olmaya çalıştıkça sürekli başkaları kazanmıştır. Hayatın rolümü böyleydi ki,farklılıkların farkına varamayıp kötülere yol açar oldun ?
Artık Hayata bakış açını değiştirme vaktin gelme dimi?
Bu dünyada seninde yaşam hakkın var.
Kötülere meydanı bırakmama zamanın geldi. Artık bende varım demelisin.
Dost arkadaş hatırı hayatına zarar vermemelidir. Buna izin vermemelisin.
İncinmesin dedikçe incinme bağımlısı olmak zorunda değilsin. Her şeyin fazlasının zararlı olduğu gibi etrafındaki kalabalık insan topluluğuda zarardır. Menfaati bitenler yol almaya başlamadan sen onları silkele at. Esaslı bir kaç dost senin için en mükemmelidir.
Yaşam maratonunu yorgun bitkin tamamlamak istemiyorsan Esaslı bir kaç dost arkadaş cümlesini unutma. Çevrendeki bir kaç gerçek arkadaş seni yormaz.
Maratonu daha dinç tamamlamak sizin elinizde.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.