seni kalbinden öpüyorum
- Bugün var mıydım sende? dedi.
- Bak dedim bana, bu adam varsa sen de bu adamın yüreğinde varsın. Nerede olursa olsun vakitlerden hangi vakit olursa olsun. Bu can olduğu müddetçe sen de olacaksın sol yanımda.
- Teşekkür ediyorum, mutlu oldum şu an, huzurla doldum.
- Sana huzuru getiren güneş olmalıyım, mutluluğu başından ayağına kadar boca eden yağmur… Güzellik olmalıyım saksında açmalıyım saat, iyilik olmalıyım ötmeliyim saçağında.
- Güzel seviyorsun.
- Evet doğru söyledin: Bir “Güzel” sevdim.
- Beni kastetmedim ya!
- Neyi ya da kimi kastedersen et bende her şey dönüp dolaşıp sana gelir.
- Yemin et!
- Bütün sokakların çıktığı ana caddesin sen bende.
- O kadar çok mu?
- Bütün mavilerin toplamı, çiçeklerin tamamı…
- Kalbim duracak, dur.
- Aklımın zorusun kalbimin sonu…
- Yok daha neler!
- Ecelimsin, can kuşuma değen kurşunsun.
- Sana zarar veremem ki, bunu asla istemem.
- Her ne gelecekse canıma senden gelsin razıyım. Yağmur yerine taş yağacaksa başıma senden yağsın. Kırılacaksa kalbim senden taraf kırılsın. Üzüleceksem eğer sen üz.
- Asla! Kıyamam sana.
- Elimi tutan el ol, gözüme değen göz, kalbime işleyen söz… Kalbime dokunan kalp ol, aklıma takılan fikir…
- Bak bunlar olur.
- İstisnası ol ömrümün, seni müstesna seveyim. Kimseye nasip olmayacak şekilde…
- Sen hiç anlaşılmamışsın.
- Yüreğim keşfedilmemiş güzelliklerle dolu, tadılmamış sevgilerle. Gülüşler biriktirmişim, sımsıcak özlemler… Hepsi buket buket hâlihazırda, demet demet…
- Sende sevilesi geliyor insanın.
- Buzdağının görünen kısmı bu daha… İçimde neler var görsen bir dakika bile zayi olmasın diye hiç durmazsın.
- Bu bile beni benden almaya yetti. Gerisi alır gider beni başka iklimlere.
- Sen yaprak olmayı kabul et ben rüzgârında, bir damla olmayı kabul et ben okyanusunda. Aşkıma katıp gideyim seni. Kalbime katıp seveyim.
- Ağzından bal damlıyor ve ben o balı… Her neyse!
- Çiçeği sevmeyen balı bilmez. Türkü dinlemeyen sesini hissetmez. Şiir okumayan yüreğine dokunamaz.
- Ellerim havada, kalbim avucunda sana teslim oluyorum.
- Teslimiyet kalpledir, aşkladır.
- Sana duyduğum his bambaşkadır. Eşi emsali yoktur bu dünyada.
- Olmasın da!
- Güneşe âşık olan gölgede avunamaz bir daha, okyanusta yüzen gölde boğulamaz.
- Kalbimin kilidini paramparça ettin.
- O kalbi öpüyorum.
- Kalbimi işgal ettin, ne diyeyim sana. Her zerresinde sen varsın. Damar damar girdin kalbime, kriz kriz geldin.
- Seni yine yeniden kalbinin tam da ortasından öpüyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.