- 767 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
DERİN DONDURUCUDAN ÇIKARIN ŞU BALIĞI
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Ne zor kadın olmak, çocuk olmak, çocuk gelin olmak. Kırılmak, kandırılmak, şiddete ve tacize maruz kalmak…
Sabahlara dek dizlerinde sallayarak uyutan, saçları yolunmasında en yumuşak tarağı seçen, hastalandığında başucunda gözünü kırpmadan bekleyen ve evladı için her şeye katlanan annelere bu acımasızlığı nasıl yapıyorlar anlamış değilim?
Daha sırtında okul çantası taşıyacakken, hayatın yükünü taşıyorlar. Koca koca adamların geyşası oluyorlar. Başlıkla satılıyorlar…
O duvağı bir kaldırsalar! O boncuk boncuk dökülen gözyaşlarına bir şahit olsalar. O gelinlik onlara kefen gibi geliyor kefen.
Ve birde tecavüz vardı, günümüzün konusu. Bu tecavüz ve tacizcilerin hepsini koca bir derin dondurucuya kapatsak bozulmalarını önleyebilir miyiz acaba?
Neden insanlar temiz kalamazlar? Neden insanlar kırar ve incitirler? Ve bunun sonu neden hep şiddetle,ölümle veya saykolukla biter.
Bu insanlar inanç yoksunudurlar ve arafta kalmışlardır. Dondurucuyu her açtığımda zavallı tavukların, balıkların, dondurulmuş patateslerin suçu ne? derim.
O bezelyelerin! O nuggetlerin ! O masum dondurmaların! Günahı ne?
Hayvanlara yönelen insanları şimdi çok iyi anlıyorum. Bir kedi seni ne kadar üzebilir? Yada bir kaplumbağa? Oysa etrafta o kadar kimliksiz varlıklar var ki?Hayvanların bile vay haline…!
En azından tavuk bildiğimiz tavuk, balık bildiğimiz balık…
Tek derdin kılçığının boğazında kalması olsun. Ya insan derisi giyip! Sahte maskeler takan şeytanlar!
İnsanların, hele ki masum çocukların canını yakan, onları aşağılayan, üzen veya canına kastedenler? Bence böyle yaratıkları derin dondurucuya koyup dondurmak gerek.
BOZULMUŞ BİR TOPLUM, BOZULMUŞ İNSANLARIN KANIYLA YIKANIR BENCE… Bunlara ya hadım ya idam…
İnsanın başına ne gelirse gelsin kanı bozuk, kişiliği oturmamış, cahil insanlardan gelir…
Ailesinde sevgi görmeyen, şiddete maruz kalan, madde kullanan, ruhsal sorunları olan insanlar maalesef bu tür olayları gerçekleştirebiliyorlar.
Bu insanların;
Ne ailesine!
Ne kendine!
Ne topluma!
Faydaları vardır;Acıtır, yaralarlar ve psikolojini bozarlar.
Daha filizlenmemiş canların meyve vermesine bile izin vermezler.
Egoistlik ve bencillikleri yalnız kalmalarına neden olurken, cehalete yenilmiş ruhları ömür boyu onları mutsuz eder ve bu mutsuzluklarını yine masum zavallı insanlara ve çocuklara ödetirler.
Yazık…
Derin dondurucudan çıkarın şu balığı…