- 817 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİ DURUŞU
Bir futbol maçını anlatsaydım, şu klasik cümleleri ben de kurardım:
"Sayın seyirciler, ben spikeriniz Vecdi Murat Soydan hepinize keyifli, mutlu günler diliyorum.Yazdan kalma bir gün yaşıyoruz. Hava futbol oynamaya elverişli. Tribünler tıklım tıklım dolu. Oyuncular yavaş yavaş sahaya geldiler,coşku içinde taraftarlarını selamlıyorlar.
Müsabaka az sonra başlayacak.Karşılaşmanın hakemleri de orta noktaya geldiler. Son kontroller yapılıyor. Futbol için her şey uygun. Yaslanın şöyle koltuğunuza, bu nefis maçı keyifle izleyin."
Tam bu sırada stadyumun hoparlörünü açtırır, şunları söylemek isterdim:
"Değerli futbolseverler ve Türk futbolunun değerli sporcuları, değerli spor adamları. Şu an burada olup bu maçı izleyen herkese sesleniyorum. Sizleri 10 dakikalığına SEVGİ DURUŞUNA davet ediyorum. Lütfen şimdi, oturduğunuz koltuklarınızdan kalkın ve hepiniz el ele tutuşun. Siz sevgili futbolcular, değerli hakemler, teknik heyet. Lütfen sizler de el ele tutuşun.Tribünlerle bir olup sevgiye dair türküler söyleyin hep bir ağızdan.Barış, kardeşlik, sevgi, saygı içinde yaşayalım. Hayat kısa. Bu yalan dünyada neyi paylaşamıyoruz ve neden birbirimizi üzüyoruz?
Karşılaşmanın sonucu ne olursa olsun, kaybedeni olmamalı.Bu örnek davranışınızla aslında hepiniz kazandınız. Türkiye kazandı. İnsanlık kazandı.Her gününüz böyle mutlu, böyle huzurlu olsun. Her müsabakada bu asil, bu anlamlı SEVGİ DURUŞUNUZ devam etsin ve tüm spor branşlarında bir gelenek halini alsın.
TEŞEKKÜRLER TÜRKİYE, TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ SEYİRCİLER.BUGÜN BURADA TARİH YAZILIYOR. BU TARİHİ VE ANLAMLI GÜNDE SEVGİ DURUŞUNUZU BAŞLATTIĞINIZ İÇİN HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM.
Hakem işaretini verdi ve müsabaka, hakemin SEVGİ düdüğüyle başladı. İyi seyirler diliyorum sevgili seyirciler."
Vecdi Murat SOYDAN
25 Nisan 2019, Isparta
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.