- 613 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çiçeksiz Dağın Arısı Balı Olmaz
Çiçeksiz dağın arısı, balı olmaz.
Tanrı, Tanrının yaratıp var ettiklerini izleyip, görüp, gözleyerek, ilk elden ulaşılabilinir. Başkaları nasıl ulaşıp buldularsa sen de aynı yoldan gidersen bulursun. Tanrı; zaten akıl, bilgi, sevgi, aşk ve muhabbette saklıdır. Şimdi burada yazdıklarımı çok dikkatli dinlemelisiniz.
Çünkü DİN; Bilimin, bilimde dinin ardına saklanmamalı. Yoksa gerçek er ya da geç ortaya çıkar. Yoksa gerçek kolay kolay ortaya çıkmaz. Çıksa da süre uzar. Çünkü hakikat güneş gibidir. O, bir gün ister istemez ortaya çıkar. O, kolay kolay gizlenip saklanmaz. Sen nasıl saklarsan sakla. O, her halükarda yine de ortaya çıkar.
Din, Bilimin, Bilimde dinin ardına saklanmamalı. Yoksa gerçek ortaya çıkmaz. Çıksa da geç çıkar. Sonradan ortaya çıkan hakikat, mutlaka bir yere evrilmesi gerekir. Yoksa istediğin kadar işin kolayına kaç. Çünkü Tanrı kolayı zorun içine, zoru da kolayın içine sokarak saklar.
Yani yaptığıyla bizi bir kez daha şaşkına çevirir. Onun için O, yaptığı şeyle gündemini korur.
Kısacası Allah, akıl verdiklerini mektebe, vermediklerini de çayıra salar.
17.03.2019
Cahit KARAÇ
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.