Sadece Üzüntü Değil
Bazı görüşmeler neticesinde . Bavulumu toplayıp gidesim geliyor. Ama nereye ? Neden ? Kim ? Olduğum ben olduğum yere .
Gittiğim yerde de korkularının benimle olacağını biliyorum. Bunu bilemeyecek kadar da küçük değilim elbette . Neyi mi götürüyorum yanımda . Hangi korkumu götürüyorum . Elbette ki "Sen" i ama artık seninle değilim bavulumla birlikte. Çünkü senden ne çok korkardım . Korkularımı yenmem için yavrun olurdum . Bebegin de olurdum belki. Şimdi senden korkmuyorum. Seninle ölüyorum. Yan yana ölen insanlar birbirinden korkmazlar.
Bugün bir hayli üzüntülüyüm. Üzüntümü kimseye vermeyeceğim. Sana da. Sana üzüntülerimin en soğuk anlarındaki güzelliğimin bakışını bile vermeyeceğim. Çünkü senden korkmuyorum .
Benim çiçeklerim vardı. Çok masum beyazlıkta değildi. Masum beyazlığı sadece hayaldeydi . Hayalimdeki çiçeğin masunluğunu da sana vermiyorum . Çünkü senden korkuyorum.
Güçlü insanlar da korkarlar elbet. Korkmak demek değildir güçsüzlük. İnsanın kadınken güçlü hissetmesi , görünmesi zordur bazen. Sen beni bilsen. Güçlülük kavrami olduğun gibi olmandır bazen. İşte o zaman farketmez kadınken erkekken .
İşte ben de yazıyorum aslında kendimle konuşuyorum. Konuşnalarım bitmiyor. Kimisi kalp sızısı oluyor. Kimisi de sigaramda kül. Ben de bazen yiyorum o külleri . Bazen de düşüyorum o küllere düş oluyorum..
Arzzuuu
Görsel : Onna 1996 KINBAKU Bondage Book OOP ARAKI
Des cription : Seiyu Itoh /Seiu Ito Seme-e no Onna 1996 KINBAKU Bondage ARAKI OOP Seiu Ito : Itoh Seiu Shashin-cho Seme-e no Onna Publication :Nov/25/1996 ( Softcover w/raps and obi). size :Approx.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.