- 743 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Beşeri Tanrılar
Rar ;yolun kendisi, yolculuğun süpürgesi, yeryüzünde adını özünde taşıyan yolcunun kendisi .Çölün içtiği sudan bir tek sen kaldın. Son suyunu içmeye korkmuş ,ilk ihanetini güneşin Tanrı’sından Ra ‘dan olduğunu farketmemiş.Benzerliğin en basit hali , oyunu başlattı.insanlığın en büyük icadı tanrılar . Gölgeleri olmadan aramızda dans ettiler ,suyun renksizliğinden içirttiler ;konuştuk konuşturduk fabl misali .Paralel oyunlar oynadık tanrıyla herkes kendi oyununda tanrıyken ,monologlarda başlayan konuşmalarımız Tanrı’ların toplu monoloğuna dönüştü.O kadar çok yarattık ki kalabalıklar arasında sesleri birbirine bulaştı çoçuklar misali.Ölümsüzlük iksirini kaybedince Lokman Hekim anizmizmi yerleştirdik kendimize ve beşeri yaratıcılarımıza .Ellerimizle büyüttük Rar. Agularken bir tanrı annenin koynunda ,babanın dizlerinde babıldamaya başladı ,babaanenin nasırlı ellerinde cağıldarken büyükbaban Tanrı’nın klitorisini farkedince sünnet ettirdi küçük tepesini .Ataerkil toplumun hazlarından Priapos doğurttunuz dişil tanrılarınıza.
YORUMLAR
HAKKANİYETLİYDİ DEĞİNDİKLERİNİZ. BU ZAMANDA GÜÇ VAR, AMA O GÜCÜ İNSAN NASIL KULLANACAĞINI BİLMİYOR. VARSA YOKSA KANITSANMIŞ ELEŞTİREL CURCUNA... BUNLARI DÜŞÜNDÜKÇE İNSANIN SİNİRİ HOPLUYOR. KONUŞMAYA GELİNCE HERKES BİR, BİRLİK BERABERLİĞE GELİNCE HERKES SIFIR.
GÜZEL ANLAMLI BİR YAZI OKUDUM KALEMİNİZDEN
SAYGI SELAM İLE