- 830 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OLİVYA
Bahar iyice hakim oldu yer yüzüne yaza doğru yol alıyor olivya.Yedi verenler döndü goncaya.Kelebekler tutuldu rengarenk kır çiçekleriyle sevdaya.Sardunyalar sarktı ahşap pencere diplerinden.Arılar vızır vızır çiçekleri dolanıyor. Meyveler renk renk donatıldı.
Sahi sen sen neredesin olivya.Gelmez mi sana bahar. Gitmez mi kış tependen senin.Açmaz mı çiçeklerin. Hep başı dumanlımıdır erişilmesi güç dağlarının. Sana da gelsin artık bahar. Gülsün yüzün olivya. Sen gül ki güldür yüzümü.
Olivya bin yıllık şehrin çıkmaz sokagı. Senmi çok ötelerdesin yoksa benmi çok yorgunum yetişmek için sana. Uymuyormu yoksa yaşadığımız çağ birbirine. Söyle olivya söyle nedir bu hal. Ayazmıdır gecelerin hep senin. Doğmaz mı güneşin , üşütür mü sana uğrayan her yüreği güneşin.
Hoyrat kasırğalar yordu bedenimi olivya. Dindir sızılarımı. Dinlendir yorgun yüreğimi mihmandar yüreğinde. Yüreğin huzur , yüreğin mutluluk senin. Nazlı bir bebek gib bele gönül beşiğine. Ninniler söyle adı duyulmamış ezğilerinle. Acıklı bir türküdür hayat dudaklarımda. Sözlerini bilmediğim tınısı hala kulaklarımda. Gel yeniden yazalım sözlerini , yeniden ses olalım değişsin ezgiler , değişsin yazgılar. Çıkıp gitsin hüzünler dönmemek üzere geri.
Bekle olivyabekle yetişmeliyim sana. Taçlar takmalıyım papatyalardan saçlarına. Koşturma olivya beni peşinden. Bilmediğim yolların yorgunuyum. Dayanmaz yüreğim bir ömür koşmaya. Ben bir güvercin değilim olivya uçamam. Dokunamam hayatın kelebek kanatlarına.
Gitme olivya kal bin yıl daha. Bin yıl daha sev beni. On bin yıl daha sevsen doyamam sana. Gitme alışamam sensiz bir cihana. Gitme gidersen bozulur büyüsü arnavut kaldırımların. Çıkamam adını taşıyan çıkmaz sokaktan. Gitme olivya kurur papatyalar. Sardunyalar küser ahşabı eskimeye yüz tutmuş pencerelere.Yok olup gider kelebekler dokunamadan bir papatyanın sarısına.
Yaşlandım olivya ak düştü saçlarıma. Belkide sonundayım ömrün. Kaybolup giderim buralardan. Karışır bedenim toprağa. Belki bir sela bile okunmaz ardımdan. Belki olmaz dikili bir taşım. Belkide sevmez sen sevmezsen beni. Hasret kalır yüreğim sevgine.Dedimya olivya geçiyor bahar. Ya bekle orada , ya dön geri. Geçmeliyim olivya bu çıkmaz çemberi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.